آمریکا یأس خود را از شکست مذاکرات آژانس بینالمللی انرژی اتمی با رژیم آخوندی، ابراز کرد.
ویکتوریا نولند سخنگوی وزارتخارجه آمریکا گفت: روشن است که ما از اینکه رژیم ایران یکبار دیگر فرصت همکاری با آژانس بینالمللی انرژی اتمی و شفافیت با جامعه بینالمللی را نسبت به رفع نگرانیهایمان درباره برنامه اتمی این رژیم، از دست داده، عمیقاً مأیوس شدیم.
سخنگوی وزارتخارجه آمریکا در پاسخ به این سؤال که این نشانه خوبی برای مذاکرات بعدی کشورهای 5+1 نیست، گفت: واضح است از آنچه آژانس بینالمللی انرژی اتمی در تهران با آن روبهرو شد، مایوس شدهایم.
سخنگوی وزارتخارجه ایالات متحده در بخش دیگری از سخنان خود در مورد حمایت رژیم آخوندی از دیکتاتور سوریه خاطرنشان کرد: تلاشهای رژیم ایران جهت سرپا نگهداشتن رژیم اسد، نهایتاً شکست خواهد خورد، اما خیلی خیلی مهم است که همه ما به روشن کردن آنچه رژیم ایران انجام میدهد، ادامه دهیم. این فقط تدارک پول و مربی نیست. این تدارک تسلیحات و تاکتیکها و تکنیکها در جهت تلاش برای حفط اسد در قدرت است.
ویکتوریا نولند سخنگوی وزارتخارجه آمریکا گفت: روشن است که ما از اینکه رژیم ایران یکبار دیگر فرصت همکاری با آژانس بینالمللی انرژی اتمی و شفافیت با جامعه بینالمللی را نسبت به رفع نگرانیهایمان درباره برنامه اتمی این رژیم، از دست داده، عمیقاً مأیوس شدیم.
سخنگوی وزارتخارجه آمریکا در پاسخ به این سؤال که این نشانه خوبی برای مذاکرات بعدی کشورهای 5+1 نیست، گفت: واضح است از آنچه آژانس بینالمللی انرژی اتمی در تهران با آن روبهرو شد، مایوس شدهایم.
سخنگوی وزارتخارجه ایالات متحده در بخش دیگری از سخنان خود در مورد حمایت رژیم آخوندی از دیکتاتور سوریه خاطرنشان کرد: تلاشهای رژیم ایران جهت سرپا نگهداشتن رژیم اسد، نهایتاً شکست خواهد خورد، اما خیلی خیلی مهم است که همه ما به روشن کردن آنچه رژیم ایران انجام میدهد، ادامه دهیم. این فقط تدارک پول و مربی نیست. این تدارک تسلیحات و تاکتیکها و تکنیکها در جهت تلاش برای حفط اسد در قدرت است.