728 x 90

اعتراض عليه مالكي,گسترش اعتراضها در عراق,اعتراض عل

زنان به‌پاخاسته عراقی

-

تظاهرات مردم الانبار عراق علیه مالکی - آرشیو
تظاهرات مردم الانبار عراق علیه مالکی - آرشیو
این تظاهرات زنان به‌پاخاسته عراقی علیه نوری مالکی است که در شهر فلوجه برگزار شد.
تعدادی زیادی اتوبوس این زنان را از مناطق مختلف استان الانبار و سایر استانها به این تظاهرات منتقل کرده بود

به گزارش تلویزیون بغداد آنان در گورستان شهر تجمع کردند تا از زنان آزاده زندانی دفاع کنند و درد و رنجی که زنان عراقی متحمل می‌شوند را افشا کنند. این تظاهرات ادامه همان تظاهرات و اعتراضاتی است که در الانبار جریان دارد
یک خانم شرکت کننده در تظاهرات می‌گوید: ”ما نصف جمعیت عراق هستیم، صبر ما دیگر تمام شد، به این مکان مطهر و شریف به مقبره شهدا آمدیم. اینها خونشان را دادند و ما هم آمدیم بگوییم اگر خواسته‌هایمان برآورده نشود ما هم جزو شهدا هستیم و در همین مکان دفن می‌شویم.

یک خانم عراقی دیگر می‌گوید: ظلم است، ظلم است، نمی‌دانی ظلم چیست؟ 4 برادرم در زندان هستند همه‌شان را در منزل دستگیر کردند نه تقصیری داشتند و نه گناهی، یک نیرو آمد و آنها را برد، یک‌سال و نیم است هیچ نتیجه‌یی نگرفتم یکی دیگر از شرکت کنندگان می‌گوید: در منزل دستگیر می‌کنند و می‌برند 4سال 5سال زندانی می‌کنند و برای آزادی هرکدام هم 20 میلیون می‌خواهند. خانواده‌اش چطور زندگی کند چی بخورد چی بنوشد؟

یک خانم دیگر می‌گوید: ما خواستار آزادی زنان زندانی هستیم، همان خواهران شریفمان، ما می‌خواهیم بچه‌های خودمان استخدام شوند، آنها پلیس ما باشند آنها حافظ ما باشند، نمی‌خواهیم که یک غریبه وارد الانبار شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/91b7bd05-176e-481e-81ce-ab31e638fb17"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات