728 x 90

هراس از قيام,

هراس امام جمعه‌های رژیم از بالا گرفتن خیزشهای مردمی

-

عکس خمینی دجال, توسط مردم پاره و لگدمال شد
عکس خمینی دجال, توسط مردم پاره و لگدمال شد
سرکردگان و امام جمعه‌های رژیم یکی پس از دیگری به صحنه آمدند و در حالی‌که ترس و وحشت رژیم را از بالا گرفتن خیزشهای مردم نمی‌توانستند پنهان کنند، به یادآوری عزم مردم برای سرنگونی نظام در قیامهای سال 88 و سال 89 پرداختند:

آخوند علم‌الهدی امام جمعه رژیم در مشهد: فتنه‌گران و فتنه‌انگیزان همین الآن هم در حال نقشه برای فتنه‌ای دیگر هستند، فتنه ۸۸ آخرین فتنه نبود و در صورت پیدا کردن بستری، فتنه‌ای شدیدتر و بدتر از فتنه 88 را اجرا می‌کنند.
آخوند علم‌الهدی افزود: این حرکتهای زننده تا جایی پیش رفت که دیدیم شعارهای ضدانقلابی هم سر دادند و دوباره دیدیم که در روز دانشجو وارد دانشگاهها شده و عکس امام را پاره کردند، در حالی‌که نه کروبی و نه میرحسین موسوی، هیچ‌یک اهل عکس امام پاره کردن نبودند، حتی اهل توصیه به این کار هم نبودند.

پاسدار شریعتمداری، نماینده خامنه‌ای در کیهان:
مجاهدین به میدان آمدند و چیزی شبیه جنگ احزاب را به وجود آوردند. در جنگ احزاب و فتنه بعد از انتخابات همه با هم برای ضربه زدن به نظام جمع شده بودند... در روز قدس سال 1388 شعار این روز را «نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران» اعلام می‌کنند که دقیقاً همین شعار تکرار می‌شود.
پاسدار شریعتمداری که سرکوب و کشتار دژخیمان خامنه‌ای را مدیریت توصیف می‌کرد، گفت: اگر مدیریت رهبر و فرماندهی کل قوا نبود، با فتنه‌های کمتر و کوچک‌تر از فتنه 1388، نظام از بین می‌رفت.

پاسدار جعفری سرکرده کل سپاه پاسداران: ماجرای فتنه 88 یک امتحان بزرگ بود و خطرش از جنگ 8ساله برای نظام بیشتر بود. امیدواریم بتوانیم به اعماق اهمیت و زوایای فتنه 88 پی ببریم. شعارهای نه غزه نه لبنان هم نشان‌دهنده‌ این موضوع است.
سرکرده کل سپاه پاسداران رژیم ولایت‌فقیه گفت: مهمترین مأموریت سلسله مراتب بسیج، دفاع از نظام در عرصه‌های مختلف است. پاسداری و دفاع از نظام، بازنشستگی ندارد.

آخوند صدیقی امام جمعه رژیم در تهران: ابتدائاً عکس امام را پاره کردند، روز قدس آمدند شعار نه لبنان نه غزه را سر دادند، حرمت را شکستند در روز روشن جمع شدند بعد هم شعارهای انحرافی آن‌چنانی سردادند و این خودش دلیل روشنی بود بر این‌که این فتنه، فتنه خطرناکی است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a2d3a533-e86a-41b0-a6ba-f5ee96f5f98b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات