728 x 90

,شقه دروني رژيم,

حمله آخوند پورمحمدی به پاسدار احمدی‌نژاد

-

--
--
در ادامه جنگ و جدال درونی حاکمیت آخوندی، آخوند پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی رژیم خطاب به پاسدار احمدی‌نژاد گفت: کسانی که معتقد بودند تحریم، کاغذ‌پاره‌ای بیش نیست و تدبیر لازم را در مواجهه با آن نیندیشیدند، اکنون که کشور دچار مشکل شده است، باید پاسخگو باشند.
آخوند پورمحمدی که در جمع کارگزاران رژیم در اتاق بازرگانی صحبت می‌کرد، در مورد چپاول باندهای رژیم از طریق بانکها که احمدی‌نژاد چندی پیش مطرح کرده بود، خاطرنشان کرد: البته این سخن که ما ۳۰۰ نفر داریم که پول‌ها را گرفته‌اند و پس نداده‌اند، سخن درستی نیست. عدد و رقم خیلی بالا‌تر از اینها است و ما تا عمق روستا‌هایمان تسهیلات داده‌ایم و اکنون نمی‌توانیم پول‌ها را پس بگیریم».
همزمان عسگراولادی، سرکرده باند مؤتلفه نسبت به چموش بازی احمدی‌نژاد در مقابل خامنه‌ای به وی هشدار داد و گفت: رویکردی که احمدی‌نژاد دارد، فهم رئیس دولت را از دیدگاههای درست امام و رهبری، روحانیت و مراجع و نخبگان حوزه و دانشگاه دور می‌کند. مواضع انحرافی اطرافیان احمدی‌نژاد، حتی نزدیک‌ترین دوستان رئیس‌جمهور را رنجاند و موارد انحراف را اطرافیان رئیس‌جمهور باید جدی بگیرند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9d4f28d5-d99d-4b70-a5ef-63dda88046da"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات