728 x 90

-

پیشرویهای جدید ارتش آزادی سوریه

-

--
--
درگیریهای شدید بین رزمندگان ارتش آزادی در اطراف فرودگاه بین‌المللی دمشق و حومه آن هم‌چنان ادامه دارد و رزمندگان آزادی مناطق تحت کنترل خود را در پایتخت گسترش می‌دهند.
رزمندگان ارتش آزادی سوریه شهرک خناصر در حومه جنوبی حلب را به کنترل خود درآوردند این شهرک آخرین خط امدادرسانی زمینی نظامیان اسد در منطقه حلب به‌شمار می‌رفت.

در شمال غرب سوریه، رزمندگان ارتش آزادی پایگاه نظامیان بشار اسد به‌نام شیخ سلمان را به محاصره درآوردند ولی از به‌کارگیری سلاحهای سنگین علیه این پایگاه به‌خاطر احتمال وجود سلاحهای شیمیایی در آن خودداری کردند این پایگاه در 12 کیلومتری حلب واقع است و آخرین پایگاه نظامیان اسد در منطقه تماس با شمال حلب و استان ادلب که منطقه آزاد شده می‌باشند قرار دارد.

در غوطه شرقی در حومه دمشق رزمندگان ارتش آزادی یک پایگاه آموزش مزدوران رژیم ایران که در کنار نظامیان بشار اسد دست به کشتار مردم بی‌گناه سوریه می‌زنند را به کنترل خود درآوردند در این مرکز عکسهای منحوس خمینی و خامنه‌ای و اسناد به جا مانده از مزدوران به چشم می‌خورد.
نظامیان بشار اسد امروز نیز به بمباران و گلوله‌باران وحشیانه شهرها و مناطق مختلف سوریه ادامه دادند و بر اثر این بمبارانها دهها تن از مردم بی‌دفاع سوریه کشته و زخمی شدند
بنا‌ به تصاویری که انقلابیون بر روی اینترنت گذاشته‌اند جانیان اسد در بمباران مناطق مسکونی از بمبهای فسفری ممنوعه (شیمیایی) استفاده می‌کنند که باعث آتش‌سوزی می‌شود و قابل خاموش کردن نیست.
در استان ادلب 9 قاضی دیگر از رژیم بشار اسد جدا شدند و به انقلابیون پیوستند و اعلام کردند ما برای وطنمان قضاوت می‌کنیم و در خدمت وطنمان هستیم و نه رژیم جنایتکار بشار اسد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/28233a50-3e41-40d3-97ce-7a5a92a57867"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات