728 x 90

دانش آموزان و دانشجويان,

نامه یک دانشجوی دانشگاه پرند

-

 -
-
دانشگاه ما به هر چیز شبیه است جز دانشگاه! سلف سرویسها کثیف! راهروها سیاه و غبار گرفته! بوی فاضلاب از همه جا استشمام می‌شود! زیر زمینهای دانشکده فنی سیاه است. رژیم با وارد کردن مشتی لمپن بسیجی تحت عنوان دانشجو، فرهنگ عقب‌مانده‌ترین اقشار جامعه را رواج می‌دهند. بسیج هم مشغول چاپ عکس و پوستر رهبر و ولی‌فقیه ارتجاع و نشر آن در دانشگاه است.

یک تعداد پاسدار هم تحت عنوان استاد وارد دانشگاه کرده‌اند که درس اندیشه اسلام و اخلاق اسلامی بدهند. با همه اینها دانشجویان آنها را در کلاس سؤال پیچ می‌کنند. ناگهان می‌بینیم که دکور استادیشان فرو می‌ریزد و مثل پاسدارها شروع می‌کنند خط‌ و نشان کشیدن و عربده کشیدن که شما حق سؤال ندارید!


فکر و ذکر مزدوران رژیم مقابله با به‌اصطلاح ”جنگ نرم“ است. به‌عنوان مثال دختر دانشجویی را به‌عنوان بدحجابی به جلسه‌ای می‌کشانند و با انواع و اقسام توهینها از او می‌خواهند روش آنها را دنبال کنند. با همه اینها تیغشان نمی‌برد و مورد تمسخر عموم دانشجویان آگاه هستند. همه می‌دانند که وحشت رژیم از خیزش دانشگاهها حد و حصر ندارد به همین خاطر هم این‌قدرتلاش می‌کنند جو اختناق درست کنند. با اینهمه، زیر برق نگاه دانشجویان شعله‌ کشیدن دوباره آتش دانشگاهها با خشمی بیشتر دیده می‌شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/09f6e4f6-9ea2-4970-93a3-a65ca79f6d91"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات