728 x 90

هشدار رسانه‌های حکومتی به گسترش افسارگسیخته فقر و خطر قیام

قیام آبان ۹۸ - عکس از آرشیو
قیام آبان ۹۸ - عکس از آرشیو

«تهیدستان زیر تیغ تورم» عنوان مطلبی در روزنامه حکومتی اعتماد است که با اشاره به افزایش جمعیت زیرخط فقر کشور در اثر سیاست‌های نظام، به ظرفیت انفجاری جامعه و خطر قیام هشدار داد و تنها راه برون‌رفت نظام را کشیدن جام‌زهر در مذاکرات برجام دانست.
اعتماد یکشنبه ۲۳آبان، با هشدار به پیامدهای خطرناک فقر و فلاکتی که تمامی جامعه را در نوردیده است نوشت: «اگر وضعیت تهیدستان و حاشیه‌نشینان جامعه که روزبه‌روز بر تعداشان افزوده می‌شود محل توجه بود و در اولویت تصمیم‌ها قرار می‌گرفتند، می‌شد حتی از طریق مواضع مسالمت‌آمیز در روابط خارجی فضای روانی پیرامون نرخ ارز را آرام کرد و از شتاب افزایش قیمت دلار جلوگیری به‌عمل آورد».

در همین رابطه روزنامه حکومتی مردم سالاری ۲۳آبان نیز با هشدار به سران نظام نوشت: «اگر وضعیت تهیدستان و حاشیه‌نشینان جامعه که روزبه‌روز بر تعداشان افزوده می‌شود محل توجه بود و در اولویت تصمیم‌ها قرار می‌گرفتند، می‌شد حتی از طریق مواضع مسالمت‌آمیز در روابط خارجی فضای روانی پیرامون نرخ ارز را آرام کرد و از شتاب افزایش قیمت دلار جلوگیری به‌عمل آورد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f332f843-c5c3-4664-a306-52f84970ceff"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات