728 x 90

اعتراض عليه مالكي,

مسعود بارزانی از مواضع آیت‌الله سیستانی تقدیر کرد

-

رئیس إقلیم کردستان عراق مسعود بارزانی
رئیس إقلیم کردستان عراق مسعود بارزانی
تلویزیون الحره نیز به‌نقل از سایت دولت اقلیم کردستان گفت: مسعود بارزانی از آیت‌الله العظمی سید علی سیستانی و دیگر مراجع دینی به‌خاطر موضع شرافتمندانه‌شان در قبال بحران فعلی بین بغداد و اربیل تقدیر و تشکر کرد.

از سوی دیگر ولی‌فقیه ارتجاع حاکم بر ایران که از این بحرانسازی علیه اقلیم کردستان سود می‌برد، در واکنش به موضعگیری مهم آیت‌الله سیستانی و سایر مراجع نجف، واکنشی سخیف نشان داد و در واحد مرکزی خبر رژیم آخوندی از موضع پدرخوانده نوری مالکی مدعی شد: «منابع مطلع صدور هر گونه بیانیه‌یی از سوی دفتر آیت‌الله سیستانی را در خصوص بحران بین بغداد و اربیل تکذیب کردند».
واحد مرکزی خبر رژیم، سپس غیظ و کین ولی‌فقیه ارتجاع را برملا کرده و اضافه کرده است: «رسانه‌های عراقی نوشتند: دفتر آیت‌الله سیستانی با صدور اطلاعیه‌ای از مالکی خواسته است بحران آفرینی با کردها را متوقف کند و این خبر طوری تدوین شده است که خواننده پیش‌بینی می‌کند، آیت‌الله سیستانی در بیانیه‌اش از موضع کردها حمایت کرده است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a64f6b6f-6c63-4e30-acc7-27fe365b1084"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات