728 x 90

-

شکنجه زنان زندانی در عراق

-

تماس با زندانیان زن عراقی
تماس با زندانیان زن عراقی
در زندانها و شکنجه‌گاههای نوری مالکی به زنان عراقی تجاوز می‌شود و انواع بد رفتاریها با آنان صورت می‌گیرد. گزارشی از الشرقیه:

زنان زندانی در زندانهای عراق خواستار تحقیق بین‌المللی در مورد بدرفتاری زندانبانان شدند. تجاوز و ضرب و شتم امری رایج در این زندانهاست. الشرقیه اسامی و محل زنان زندانی را که با آن تماس گرفتند اعلام نمی‌کند. این زنان طی تماسی از عشایر و روحانیان خواستند برای متوقف کردن شکنجه و تجاوز به زندانیان دخالت کنند
یک زن زندانی: من شیوخ عشایر و افراد درستکار و روحانیان را فرامی‌خوانم که دخالت کنند و جلو تجاوز به زنان را بگیرند شکنجه هست، تجاوز به زنان هست، از شیوخ و افراد شریف و روحانیان شریف می‌خواهم بپرسم حقوق‌بشر کجاست؟ ایا کسی نیست حرف یک زندانی را بشنود. درخواست آنان را گوش کند، ایا وضعیت زندانیان را می‌بینید و هیچ کاری نمی‌کنید؟
من سازمانهای حقوق‌بشری را فرا می‌خوانم، حقوق‌بشری که می‌گویید کجاست؟ حقوق‌بشر وجود ندارد، اگر بود مشکل زنان را حل می‌کرد... در حال حاضر 50 کودک پسر و دختر در داخل زندان هستند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5352f187-b8e7-473b-a6c2-c6900304a5ee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات