728 x 90

شقه دروني رژيم,

به‌رغم هشدارهای خامنه‌ای پاسدار لاریجانی باند احمدی‌نژاد را تهدید به استیضاح کرد

-

پاسدار لاریجانی و پاسدار احمدی نژاد
پاسدار لاریجانی و پاسدار احمدی نژاد
دو روز پس از هشدارهای شدیداللحن خامنه‌ای ولی‌فقیه ارتجاع به سران قوای نظام برای جلوگیری از علنی کردن اختلافات درمان‌ناپذیر باندهای رژیم، لاریجانی رئیس مجلس آخوندی بار دیگر استیضاح وزیران کابینه احمدی‌نژاد را پیش کشید و گفت اگر وزیری تعلل کند مجلس او را استیضاح خواهد کرد.

رئیس مجلس آخوندی که در جمع شماری از عوامل رژیم در اصفهان سخنرانی می‌کرد، افزود: قوه مجریه باید در چارچوب قانون و با کمک وزرا، خدمات مختلف را در اختیار مردم قرار دهند و قوه مقننه نیز باید ضمن تدوین قوانین، بر عملکرد مسئولان اجرایی نظارت داشته باشد و اگر این مسئولان تخلفی کردند سریعاً برخورد کند... . در این مسیر اگر مسئول یا وزیری بخواهد تعلل کند، حتماً مجلس از آن سؤال خواهد کرد و ممکن است او را استیضاح کند. سؤال و استیضاح راهکارهایی است که اگر به خوبی از آنها استفاده شود باعث اقتدار (نظام) می‌شود و اگر مجلس نیاز ببیند باید از این اختیاراتش استفاده کند.
لاریجانی در بخش دیگری از اظهارات خود، وضعیت کنونی نظام را بسیار حساس دانست و ضمن مخالفت با اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: ما معتقدیم در شرایط فعلی گران کردن آب و برق در حد تحمل مردم نیست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3d7465cd-0205-4e3d-9e03-4467bb9480b7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات