صدا و سیمای رژیم که توسط باند خامنهای کنترل میشود، روز گذشته نامه احمدینژاد در پاسخ اظهارات اخیر خامنهای را بهطور سانسور شده پخش کرد.
در خبری که تلویزیون رژیم از این نامه پخش کرد. پاراگرافی که گویای شاخ و شانه کشیدن مجدد احمدینژاد در برابر ولیفقیه و تکرار حرفها و دعاویش بود. حذف شده بود.
قسمت حذف شده که توسط خبرگزاری مهر رژیم پخش شده از این قرار است:
«مطمئن هستم که جنابعالی بر پاسداری قاطع از قانون اساسی و بهویژه از حقوق اساسی ملت و همچنین صیانت از جایگاه رفیع رئیسجمهوری منتخب ملت که بالاترین مقام رسمی کشور پس از رهبری و مجری قانون اساسی است، تأکید دارید و با هر اقدامی که اختیارات و مسئولیتهای مهم او را مخدوش نمایید، مخالفید.
در خبری که تلویزیون رژیم از این نامه پخش کرد. پاراگرافی که گویای شاخ و شانه کشیدن مجدد احمدینژاد در برابر ولیفقیه و تکرار حرفها و دعاویش بود. حذف شده بود.
قسمت حذف شده که توسط خبرگزاری مهر رژیم پخش شده از این قرار است:
«مطمئن هستم که جنابعالی بر پاسداری قاطع از قانون اساسی و بهویژه از حقوق اساسی ملت و همچنین صیانت از جایگاه رفیع رئیسجمهوری منتخب ملت که بالاترین مقام رسمی کشور پس از رهبری و مجری قانون اساسی است، تأکید دارید و با هر اقدامی که اختیارات و مسئولیتهای مهم او را مخدوش نمایید، مخالفید.