728 x 90

دخالت رژيم در عراق,

پیشنهاد 100میلیون دلاری رشوه توسط آخوندها، برای منتسب کردن واقعه حلبچه به مجاهدین، افشا شد

-

--
--
خلیل الدلیمی وکیل رئیس‌جمهور سابق عراق به العربیه گفت رژیم ایران به هیأت وکلای مدافع صدام حسین پیشنهاد 100میلیون دلار رشوه داد تا واقعه حلبچه را به گردن مجاهدین خلق بیندازند.
وی افزود: اسناد محکم و قانونی دارد که نشان می‌دهد رژیم ایران حلبچه را با گاز سانیت بمباران کرد
خلیل الدلیمی به شبکه العربیه گفت: اطلاعات آمریکا، (برای تحقیق در این مورد) یک تیم به فرماندهی یکی از ژنرالهایی که نمی‌خواهم نام او را ببرم، فرستاد. وی نمونه‌هایی از خاک و زراعت آسیب‌دیدگان را مورد آزمایش قرار داد و معلوم شد که گاز سانیت به‌کار گرفته شده است. او می‌دانست عراق این گاز را در اختیار ندارد.
دلیمی با تأکید بر این که این اسناد قانونی هستند گفت ولی چون متعلق به هیأت وکلای مدافع است نمی‌توانیم آنها را فاش کنیم.
وی افزود: مقامهای رژیم ایران ”با وکیل حاتم شاهین و بعضی از اعضای هیأت دفاع از صدام ملاقات کردند و به آنها 100 میلیون دلار پیشنهاد کردند تا در مقابل، از واقعه حلبچه صحبتی نکنند و آن را به گردن مجاهدین بیندازند.
درارتباط با این خبر ,ماده 54 بخشی از بیانیه شورای ملی مقاومت ایران درمردادماه سال 1385در زیر آورده میشود:

ماده 54بیانیه شورای ملی مقاومت ایران:
در 5مهر 84 امانوئل لودو، وکیل فرانسوی و عضو هیأت وکلای مقامهای سابق عراق، درتلویزیون «آرته» فرانسه از یک فقره از توطئه‌چینیهای شگفت‌انگیز رژیم آخوندی علیه مجاهدین پرده برداشت و گفت: سفیر رژیم ایران در فرانسه به او پیشنهاد کرده که هم رژیم و هم عراق از متهم کردن یک‌دیگر در مورد بمباران شیمیایی حلبچه اجتناب کنند و در عوض هر دو طرف این اقدام را به مجاهدین منتسب نمایند.

تقریباً 5ماه بعد، پیشنهاد 120 میلیون دلار رشوه از سوی رژیم آخوندی به همین منظور در تلویزیون ابوظبی فاش شد: «خلیل الدلیمی رئیس هیأت دفاع از صدام حسین گفت: ایران پیشنهاد مبلغی بالغ بر 20 میلیون دلار به هیأت دفاع صدام حسین در امان پایتخت اردن و همین‌طور پیشنهاد مبلغی بالغ بر 100 میلیون دلار به بخشی از اعضای تیم دفاع صدام حسین در پاریس کرده بود تا در مورد قضیه حلبچه صحبتی نشود و بمباران شیمیایی حلبچه به‌گردن مجاهدین خلق انداخته شود» (تلویزیون ابوظبی-29بهمن 84).
سازمان مجاهدین در مهر سال83 فاش کرده بود که رژیم آخوندی درصدد است با پول کلان وکلایی را به استخدام در آورد که حاضر باشند جنایتهای رژیم در حلبچه را در دوران جنگ 8ساله به مجاهدین نسبت بدهند (اطلاعیه 28مهر1383).
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/465afc84-6fab-4848-a130-502546f56a06"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات