728 x 90

اعدام جمعي,

یورش وحشیانه گارد ویژه به خانواده‌های ۱۰ زندانی اعدام شده

-

یورش وحشیانه ماموران سرکوبگر - آرشیو
یورش وحشیانه ماموران سرکوبگر - آرشیو
دژخیمان وزارت اطلاعات و مزدوران گارد ویژه به خانواده‌های 10 زندانی اعدام شده که از سحرگاه امروز در مقابل مقر ولی‌فقیه ارتجاع و زندان اوین تجمع کرده بودند یورش بردند و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند. مزدوران سرکوبگر در وحشت از گسترش اعتراض در برابر مقر خامنه‌ای در خیابان پاستور به خانواده‌های زندانیان که با سر دادن شعارهایی خواستار لغو اعدام فرزندان خود بودند یورش برده و تهدید کردند که آنها را هدف گلوله قرار خواهند داد.
بنا‌ به گزارشها مادر یکی از قربانیان در مقابل دژخیمان سینه سپر کرد و گفت از تهدید ترسی ندارم اگر می‌توانی شلیک کن.
دژخیمان که از ایستادگی خانواده‌های زندانیان مستاصل شده بودند با فریبکاری به آنها گفتند به مقابل زندان اوین بروید چون دادستان قصد دارد در مورد توقف اعدام با شما صحبت کند.
خانواده‌ها که در لحظات پراضطراب فرزند‌ان خود قرار داشتند با سمت زندان اوین حرکت کردند و جمعی از مردم نیز به آنها پیوستند اما مزدوران سرکوبگر در مقابل زندان وحشیانه به خانواده‌ها یورش بردند و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
مزدوران رژیم در وحشت از گسترش اعتراض و خشم مردم با دهها خودرو انتظامی و مسلح خانواده‌های زندانیان محکوم به اعدام را در محاصره خود قرار دادند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/398b9c97-75af-4901-9aca-ce92c180f98b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات