728 x 90

-

حذف نام مجاهدین از لیست تروریستی یعنی آنها تنها نماینده مشروع مردم ایران هستند

-

کمپ لیبرتی
کمپ لیبرتی
احمد النعیمی سخنگوی رسمی جنبش آزادی جنوب در عراق در گفتگوی اختصاصی با مرکز الحدث الاخباری گفت تصمیم آمریکا به حذف نام مجاهدین خلق از لیست تروریستی دیرتر از کشورهای دیگر انجام شد و این دلیلی است بر این‌که آمریکا به‌طور قطع و یقین فهمید که این سازمان تنها نماینده مشروع خلق آزاده‌ ایران است که از ظلم و ستم ملایان قم و تهران رنج می‌برد.
وی افزود این تصمیم رژیم حاکم در تهران را نگران کرده و احساس می‌کند بعد از این‌که جامعه بین‌المللی مجاهدین خلق را به‌عنوان یک جنبش سیاسی آزادیخواه و مبارز که هدفش آزادسازی خلقش است و مانند دولتهای بغداد و تهران پشتیبان تروریزم نیست به‌رسمیت شناخت این رژیم دیگر چیز زیادی از عمرش باقی نمانده است.

احمد النعیمی افزود دولت بغداد نمی‌تواند هیچ‌گونه مخالفتی با این تصمیم ایالات متحده داشته باشد به‌خصوص که جامعه بین‌المللی هم از این تصمیم منصفانه که به‌طور آشکار تصریح می‌کند مجاهدین خلق مستحق تقدیر و احترام هستند استقبال کرد.
وی توضیح داد ممانعت از ورود روزنامه‌نگاران و رسانه‌ها به کمپ لیبرتی دلیل قاطعی است که دم و دمبالچه‌های رژیم تهران در آنجا جنایتهایی در حق کودکان و زنان و سالخوردگان مرتکب می‌شوند که شرم‌آور است و دولت مالکی آنجا را حریه نامیده تا پوششی باشد برای توجیه تمامی جنایتها و وسایل تروری که علیه این مجاهدین به‌کار گرفته می‌شود.
وی تأکید کرد تمامی نیروهای سیاسی ملی عراق و آزادگان در سراسر جهان باید مجاهدین خلق را یاری کنند و سیاجهای لیبرتی بایستی بر روی رسانه‌ها گشوده شود و تمامی اعمال جنایتکارانه‌ای که دولت مالکی در حق این افراد بی‌سلاح به‌خصوص بعد از حذف نام آنها از لیست تررویستی که دمبالچه‌های رژیم تهران برای توجیه جنایتهای کثیف خودشان در حق این آزادگان سوء‌استفاده می‌کردند، مرتکب می‌شود افشا شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8fb4df96-2805-419a-9810-594f95453081"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات