728 x 90

تظاهرات عليه احمدى نژاد,

تلگراف: دیپلومات رژیم ایران از دست جمعیت معترض فرار می‌کند

-

تظاهرات حامیان مقاومت علیه احمدی نژاد در نیویورک
تظاهرات حامیان مقاومت علیه احمدی نژاد در نیویورک
تلگراف چاپ انگلستان در گزارشی از تظاهرات ایرانیان در نیویورک نوشت: یک دیپلومات رژیم ایران توسط یک گروه خشمگین از تظاهر کنندگان در نزدیک ملل‌متحد مورد محاصره شد
در بیرون مقر سازمان ملل، هزاران نفر ضداحمدی‌نژاد تظاهرات کردند.
در مقابل مقر ملل متحد، نیوت گینگریچ رئیس سابق مجلس نمایندگان که در اوایل سال جاری کاندیدای ریاست‌جمهوری بود، باراک اوباما را به چالش گرفت تا اقدامی قویتر علیه رژیم ایران، اتخاذ نماید. در عین‌حال او دولت اوباما را به‌خاطر خارج کردن مجاهدین خلق از لیست تروریستی مورد تحسین قرارداد.
یک ائتلاف از گروه‌های ایرانیان مقیم آمریکا تظاهراتی را علیه احمدی‌نژاد ترتیب دادند که یکی از بزرگترین گردهماییهایی بود که علیه احمدی‌نژاد در سالهای اخیر طی اجلاس مجمع عمومی برگزار شده بود.

سخنرانها در این تجمع سیاستمداران معروف آمریکا از جمله دو سفیر سابق آمریکا در ملل‌متحد و کارولین مالونی (Maloney) نماینده دموکرات از مجلس نمایندگان و پاتریک کندی نماینده سابق کنگره را شامل می‌شدند.
تظاهر کنندگان جلیقه‌های زرد رنگ با عکس اشخاصی که به گفته آنها قتل‌عام شده‌اند، پوشیده بودند. یکی از این نوشته‌ها چنین است: جان باختن به‌خاطر آزادی در ایران.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e86bce9e-cdf6-466c-b450-04284ff0f4e3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات