به گزارش خبرگزاری نینای عراق، جمعه ابراهیم عضو کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان پارلمان عراق از العراقیه گفت: ”پایان دادن به پرونده وزارتخانههای امنیتی باید در صدر اصلاحاتی باشد که اتحاد ملی برعهده گرفته است“.
وی افزود: ”وضعیت امنیتی در کشور روز بروز وخیمتر میشود و شهروندان هستند که بهای آن را میپردازند.
جمعه ابراهیم گفت علت وخامت اوضاع امنیتی ضعف ارگانهای امنیتی و بدون وزیر بودن وزارتخانههای امنیتی است.
وی افزود: ”وضعیت امنیتی در کشور روز بروز وخیمتر میشود و شهروندان هستند که بهای آن را میپردازند.
جمعه ابراهیم گفت علت وخامت اوضاع امنیتی ضعف ارگانهای امنیتی و بدون وزیر بودن وزارتخانههای امنیتی است.