728 x 90

-

سازمان خه‌بات: رژیم ایران با بزرگترین بحران تاریخ حاکمیتش روبه‌رو است

-

سازمان خبات کردستان ایران
سازمان خبات کردستان ایران
سازمان خه‌بات کردستان ایران، در اطلاعیه‌یی به‌ مناسبت سالروز تأسیس این سازمان، اوضاع ایران و بحرانهای رژیم و وضعیت در کردستان ایران را تشریح کرد.
در اطلاعیه کمیته مرکزی سازمان خه‌بات کردستان ایران پس از اشاره به شرایط و نحوه تأسیس این سازمان، درباره موقعیت کنونی رژیم آخوندی از جمله آمده است:
-رژیم ایران با بزرگترین بحران تاریخ حاکمیتش روبه‌رو گشته‌ و از جهات بین‌المللی و داخلی حاکمیت با مشکلات جدی مواجه‌ می‌باشد. تحمیل تحریمهای بین‌المللی به‌خاطر سیاست جاه‌طلبانه‌ اتمی رژیم و عواقب آن بر روی اقتصاد ایران مشکلی اساسی در درون حاکمیت محسوب می‌شود
اطلاعیه کمیته مرکزی سازمان خه‌بات کردستان ایران تأکید می‌کند:
سازمان خه‌بات با توجه‌ به‌ شناخت کامل از ماهیت واقعی رژیم آخوندی هر نوع گفتگو و مذاکره‌ای را با حاکمیت رد نموده‌ و خواهان سرنگونی رژیم آخوندی و تأسیس حکومتی دموکراتیک در سطح ایران است.

کمیته مرکزی سازمان خه‌بات در این اطلاعیه درباره وضعیت در کردستان ایران خاطرنشان می‌کند:
اوضاع در کردستان به مراتب اسفبارتر و دشوارتر است و سیاست تبعیض‌آمیز و نظرگاه امنیتی هم‌چون گذشته بر جامعه‌ کردستان سایه‌ افکنده‌ و فشار و سرکوب و زندان و شکنجه‌ در مقابل هر حرکتی در کردستان در شدیدترین شکل خود اعمال می‌گردد که البته همه این فشارها حاکی از به پایان خط رسیدن حاکمیت آخوندی است.
در بخش پایانی بیانیه سازمان خه‌بات کردستان ایران آمده است: با توجه‌ به‌ واقعیات جامعه ایران افق رهایی پیش روی ملتهای ایران و خلق کرد بیش از گـذشته‌ روشن‌تر گشته‌ و شرایط کنونی این را می‌طلبد که‌ با اتحاد و آماده‌سازی مناسب به‌ استقبال این فاز جدید از مبارزاتمان علیه‌ رژیم آخوندی به پیش برویم.

شایان ذکر است که سازمان مجاهدین خلق ایران با ارسال پیامی به کاک باباشیخ حسینی دبیرکل سازمان خبات، پنجم شهریور، سالروز تأسیس این سازمان را تبریک گفته و برای ادامه دهندگان راه‌ رهبر فقید سازمان خبات مرحوم ماموستا جلال‌الدین حسینی که‌ با مقاومت و با شعار آزادی برای ایران و دموکراسی برای کردستان این سازمان را بنا نهاد، آرزوی موفقیت و پیروزی کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e91873c9-eba4-48d7-9402-e01b13f63ec6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات