728 x 90

اعتراض عليه مالكي,

شیخ علی الحاتم: شیوخ عشایر باید موضع قاطع و روشنی نسبت به دولت فرقه‌گرای حاکم بر عراق که مزدور رژیم ایران است اتخاذ کند

-

شیخ علی الحاتم سلیمان
شیخ علی الحاتم سلیمان
شیخ ”علی الحاتم“ از شیوخ استان الانبار عراق دولت نوری مالکی را به‌دلیل مزدوری برای رژیم ایران و همبستگی با بشار اسد برای کشتار مردم مورد حمله قرار داد.
وی گفت دولت عراق که مزدور رژیم ایران است می‌خواهد چهره مردم عراق را با بستن مرز به روی پناهندگان سوری مخدوش کند.
شیخ ”علی الحاتم“ خاطرنشان کرد: ”دولت عراق در سال ۲۰۰۹ از زبان مالکی رژیم سوریه را متهم کرد که به عراق ترویسم صادر می‌کند و اتهام انفجار وزارت‌خارجه و بسیاری از انفجارهای دیگر را متوجه سوریه دانست ولی در حال حاضر این دولت بغداد است که بر اساس دستورالعملها و اوامر رژیم ایران از سوریه حفاظت می‌کند زیرا این رژیم ایران است که بر عراق حکومت می‌کند و جنگ در سوریه را اداره می‌کند“.
شیخ ”علی الحاتم“ گفت: ”طی روزهای آینده کنگره عشایر عراق برگزار خواهد شد و از جمله تصمیماتی که اتخاذ خواهد کرد“ برحذر داشتن شیوخ عشایر در الانبار و عراق از همکاری با دولت بغداد است و ما به هر کس که با حزب حاکم و دولت بغداد همکاری کند هشدار می‌دهیم و همه شیوخ عشایر باید موضع قاطع و روشنی نسبت به دولت فرقه‌گرای حاکم بر عراق که مزدور رژیم ایران است اتخاذ کند ”.

شیخ علی حاتم افزود ”کسی که شبه‌نظامیان و پاسداران و اسلحه و مهمات را برای کمک به رژیم بشار اسد ارسال می‌کند، دولت عراق است و این ادعای دولت عراق که القاعده در سوریه می‌جنگد درست نیست“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/252a9e13-02de-438c-a75a-78db24f32030"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات