728 x 90

اتمي رژيم,

واشینگتن پست: وقت برای مواجه با رژيم ايران کم است

-

روزنامه  واشنگتن پست
روزنامه واشنگتن پست
واشینگتن پست در مقاله‌یی انتقادی نسبت به سیاست مذاکره با رژیم آخوندی، نوشت: وقت کم است. آخرین دور مذاکرات اتمی با رژیم ایران در استانبول، بغداد و مسکو با خواری به شکست انجامید. رژیم ایران به‌طور اهانت آمیزی با این روند بازی می‌کند، استراتژی آن ایجاد تأخیر است تا این‌که به بمب دست یابد.
واشینگتن پست افزود: در صورتی‌که ما به مذاکرات ادامه بدهیم، یک چیز قطعی است. یا آمریکا، اروپا و کشورهای منطقه برای همیشه محکوم هستند با تهدید و باجگیری اتمی رژیمی که وزارت‌خارجه آمریکا آن را به‌عنوان بزرگترین صادرکننده تروریسم می‌شناسد، زندگی کنند، و یا به یک جنگ منطقه‌یی تن دهند.
با توجه به سابقه دولت اوباما در برخورد با بحران اتمی رژیم ایران، برخی پیشنهاد داده‌اند اگر رژیم ایران از برنامه اتمی خود دست برندارد، کنگره اجازه استفاده از نیروی نظامی را صادر کند.
در نتیجه‌گیری مقاله واشینگتن پست آمده است: همه گزینه‌ها بد هستند، اما دست به هیچ کاری نزدن بدتر است. وضعیت موجود، از یک جنگ جلوگیری نمی‌کند، حتی ممکن است احتمال آن را بیشتر هم بکند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/90a44553-831b-4b9a-bba7-ad576b365039"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات