728 x 90

انزواى رژيم,

انزوای مطلق رژیم در اجلاس کنفرانس سران کشورهای اسلامی

-

اجلاس کنفرانس همکاری اسلامی در مکه
اجلاس کنفرانس همکاری اسلامی در مکه
یک رسانه حکومتی (عصر ایران)، در مورد ضعف و انزوای مطلق رژیم در کنفرانس سران کشورهای اسلامی فاش کرد که حکومت آخوندی حتی از دادن رأی منفی علیه اخراج سوریه نیز خودداری کرده و احمدی‌نژاد حتی یک کلمه در مورد سوریه صحبت نکرده است.
این رسانه وابسته به وزارت اطلاعات رژیم، در گزارشی تحت عنوان «نا گفته‌های اجلاس مکه» نوشت: در نشست بامداد پنجشنبه سران کشورهای اسلامی در مکه، درباره موضوع تعلیق عضویت سوریه در سازمان همکاری اسلامی (کنفرانس اسلامی) به‌دلیل موافقت همه اعضا، رأی‌گیری انجام نشد و این موضوع با اجماع، به تصویب رسید... . به‌دلیل این‌که ایران تنها مخالف تعلیق عضویت سوریه در سازمان همکاری اسلامی بود، در صورت تقاضای رأی‌گیری، ایران در مقابل همه اعضای سازمان همکاری اسلامی قرار می‌گرفت به همین دلیل از تقاضای رأی‌گیری خودداری کرد.

این منبع حکومتی افزود: «نکته قابل‌توجه این‌که محمود احمدی‌نژاد در روز نخست این اجلاس که با موضوع سوریه برگزار شده بود سخنرانی کرد ولی حتی یک جمله هم درباره سوریه و دیدگاه ایران نسبت به آن نگفت!
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4e8096e0-9b36-419e-8d38-b225c028d75a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات