728 x 90

ليبرتي,

گزارشی از اجلاس اضطراری در کنگره آمریکا توسط تلویزیون البابلیه

-

البابلیه
البابلیه
تلویزیون البابلیه عراق گزارشی از اجلاس اضطراری در کنگره آمریکا و دفاع نمایندگان کنگره از هردو حزب از خواستهای ساکنان اشرف و لیبرتی را پخش کرد.
در این جلسه ایلیانا رزلهتینن رئیس کمیته خارجی کنگره آمریکا گفت: من به‌عنوان رئیس کمیته امور خارجی باعث افتخارم است که به دوستان ایرانی‌ام که در آمریکا سکونت دارند بپیوندم و به ایشان بگویم وضعیتی که این ایرانیان آزاده در پروژه انتقالشان از کمپ اشرف به کمپ لیبرتی از آن رنج می‌برند را محکوم می‌کنم. چه خجالت‌آور است واژه آزادی را برای مکانی به‌کار می‌بریم که در اساس یک زندان است. این ضد آزادی است و باید به آن کمپ ضد آزادی گفته شود. بنابراین ما از وزارت‌خارجه مان درخواست می‌کنیم که کاری بکند و با یک شیوه انسانی تا به ساکنان کمپ لیبرتی اجازه داده شود که تأسیسات کمپ را بسازند و آن را بهبود بخشند.
همچنین دینا روهرا باکر رئیس کمیته تحقیقات و مراقبت در کنگره آمریکا گفت امروز روز نگرانی جدی نسبت به حوادثی است که در آن سوی جهان رخ می‌دهد. گروهی از افراد هستند که ایالات متحده متعهد شده بود حفاظتشان را تأمین کند ولی الآن ظاهراً آمریکا آنها را تنها و چه بسا که در بدترین شرایط تنها گذاشته است و این برخورد، خیانت به این افراد است، تا سیاست مماشات و سکوت خودش را در مقابل یک دیکتاتوری وحشی که از ایالات متحده متنفر است را نشان بدهد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/321626af-addc-4b02-beb0-6ffdadc0e77f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات