728 x 90

اعتراض عليه مالكي,

مالکی خون ریز، قصاب و آدمکش عراق جدید است - چه کسی خون بیگناهان را در قرارگاه اشرف بر زمین ریخت؟

-

طارق الهاشمی
طارق الهاشمی
چه کسی خانه‌ها را بر سر ساکنینش در شهرک صدر و شعله و کاظمیه و استانهای دیوانیه و میسان ویران و منهدم نمود؟
طارق الهاشمی معاون رئیس‌جمهور عراق طی بیانیه‌یی در ارتباط با افشاگری سفیر سابق سوریه در عراق نواف فارس در مورد همکاری مالکی و بشار اسد در قتل بیگناهان در عراق اعلام کرد مالکی خون ریز، قصاب و آدمکش عراق جدید است. در این بیانیه آمده است:

ای مردم صبور و بزرگ
امروز آن روزی است که سفیر شجاع ”نواف شیخ فارس“ … در مقابل جهان به صراحت اعلام کرد، که نوری المالکی به خوبی می‌داند که بشار الاسد چقدر از مردم عراق را به قتل رسانده است و مشخصاً انفجارها و بمب‌گذاریها و عملیاتی تروریستی که صورت گرفته و او می‌داند که اسد یک پیمان و عهدنامه شرف را با سازمانهای القاعده بسته است تا روزانه عملیاتی علیه بیگناهان در عراق انجام دهند این سفیر چه بسیار اسرار زیاد و مهمی را به همراه دارد، مدارکی که چگونگی ائتلاف اسد و المالکی علیه مردم عراق را روشن می‌کند کسانی‌که طی سالها با یک کار مشترک به کشتار منظم مردم عراق دست زدند. المالکی نسبت به مجرم واقعی آگاهی و اشراف داشت که چه کسی مردم عراق را می‌کشد ولی با این همه المالکی از جای خود تکان نخورد و نه قضایی آن را دنبال کرد نه در داخل و نه در خارج و سازمانهای بین‌المللی و هیأتها و ارگانهای آن را گمراه کرد بر عکس اخیراً از بزرگترین حامیان این نظام طغیانگر شده است و او کسی بود که به این تروریسم رضایت داده بود و آن را مخفی می‌کرد و همین او را به‌عنوان یک شریک عملی کرده بود اگر شریک نبود چه بود؟

سالها مردم عراق در معرض حملات القاعده بودند به‌طوری‌که عراق مملو از خونهای پاک ریخته شده شد و جانهای بیگناه و معصوم از دست رفت و ساختمانهای دولتی معتبر تخریب شد عراق به‌دلیل همین حملات تروریستی خسارت دید که در استانهای مختلف هم بود صدها هزار تن قربانی بیگناه از کشته و زخمی، و هم‌چنان آبشار خون ادامه دارد و هم‌چنان تروریسم حتی در همین روزهای اخیر توانایی آن را دارد که آتش بر افروزد هدف را انتخاب می‌کند زمان و مکان را مشخص می‌کند و با آزادی کامل آن را اجرا می‌کند بدون هیچ عواقبی، اما فرمانده کل نیروهای مسلح که به نظر می‌رسد مأمور است که اینها را نبیند و بر عکس تروریسم را لاپوشانی کند برای این‌که به اعتراف سفیر ”الفارس“ او شریک واقعی است اما ارگانهای امنیتی مشغولند و بنا بر رهنمودهای فرمانده کل نیروهای مسلح بیگناهان را تعقیب می‌کند و قاتلان واقعی و تروریستها را آزاد و رها می‌گذارند. به همین جهت ای مردم عزیز، تروریسم متوقف نخواهد شد برای این‌که کسی که مکلف به حفظ امنیت شما شده، همان کسی است که در قتل شما دست دارد… چگونه می‌توان قبول کرد، فرمانده کل نیروها، نیرویی نزدیک به 600هزار به همراه دارد و مجهز به جدیدترین سلاح و تجهیزات امنیتی است و در عرض و طول کشور پخش هستند هزاران نقطه بازرسی دارند گشتهای سواره و پیاده دارند و علاوه بر آن اطلاعات و امنیت ملی دارند، در طول این سالیان و هم‌چنان نمی‌تواند مانع گروه‌های تروریستی باشد؟ در حالی‌که کشورهای دیگری که نه چنین نیرویی دارند و نه سطح سلاح و تجهیزاتشان در این حد است و نه چنین حمایت بین‌المللی دارند ولی توانستند مانع فعالیت القاعده در خاک کشورشان بشوند، در این فضیحت، همراه با انبوه مدارک دیگری در مورد دست داشتن المالکی و اطرافیان او و مزدبگیرانش در ارگانهای امنیتی به‌عنوان تیمهای مجهز به سلاح صداخفه‌کن دار و بمب‌گذاریها و کمربند انفجاری و بسته‌های انفجاری است.
به مردم عراق و افکار عمومی در داخل یا خارج یادآوری می‌کنم که از آنچه که در سایت ویکی‌لیکس منتشر شده بود اطلاع حاصل کنند که از دست داشتن المالکی و اطرافیانش در قتل عراقیان صحبت کرده و این‌جا به حرفی که بارزانی چند ماه پیش زده بود اشاره می‌کنم که گفته بود کسی که شیعیان را می‌کشد همان المالکی و اطرافیانش هستند و تأکید کرده بود مدارک غیرقابل انکاری برای این موضوع دارد و در زمان مناسب اعلام خواهد کرد. المالکی پاسخ نداد بلکه یک سکوت مرگبار اتخاذ کرد این نوری المالکی است که قاتل شیعیان و اهل سنت است و نه الهاشمی و یا افراد حفاظت و یا پرسنل بیگناه دفتر وی. المالکی خون ریز، قصاب و آدمکش عراق جدید است. سؤال کنید که فرزندان شما را در حادثه زرگه چه کسی قتل و عام کرد؟ چه کسی خون بیگناهان را در قرارگاه اشرف بر زمین ریخت؟ چه کسی خانه‌ها را بر سر ساکنینش در شهرک صدر و شعله و کاظمیه و استانهای دیوانیه و میسان و غیره ویران و منهدم نمود؟ ایا فرمانده کل نیرهای مسلح نبود؟ و همزمان سؤال کنید که چه کسی مسئول فراری دادن فرماندهان القاعده و تروریستهای گستاخ از زندانهای بصره و رصافه و غیره است؟ آیا نوری المالکی آنها را تحت پیگرد قرار داد؟ ایا از ایران خواست تا آنها را تحویل دهد؟ آیا ارگانهای امنیتی ذیربط و مقصر را مورد مجازات قرار داد؟ خیر چنین نشد. چرا که خودش تمام‌عیار در این جنایتها دست داشت. در این شکی نیست که هر کس که در جریان کارنامه نوری المالکی در دهه‌های 70 و 80 قرن گذشته قرار گیرد، اثر انگشت تروریستی وی در بیروت و کویت و بغداد و غیره را ملاحظه خواهد کرد و لذا عملکرد وی در قدرت مایه تعجب نیست.

ای مردم عزیز:
اظهارات شجاعانه سفیر فارس یک رسوایی بزرگ و بسیار سنگین و خطرناک است که جامعه جهانی با شخصیتها و سازمانها و هیأتهایش مثل سازمان ملل و اتحادیه عرب و شورای همکاری اسلامی و شورای همکاری خلیج و تمامی رؤسا و سران عرب و همچنین اعضای دائم شورای امنیت باید در جریان جزئیات آن قرار گیرند. از سوی دیگر از این طرفها می‌خواهم تا به مسئولیتهای زیر در این رابطه قیام کنند:
یکم. پارلمان عراق در رابطه با اظهارات آقای وزیر تحقیقات به‌عمل آورد و کمیته کشف حقائق را برای گفتگوی مستقیم با وی در کشور قطر برادر اعزام دارد.
دوم. شورای امنیت مشخصاً از شورای عالی قضاییه عراق و دادستان کل بخواهد تا در این مورد تحقیقات به‌عمل آورند.
سوم. سازمانهای حقوق‌بشر عراقی و عربی و بین‌المللی این موضوع را پیگیری و در مورد آن تحقیقات کنند.
چهارم. سازمان عفو بین‌الملل و سازمان دیدبان حقوق‌بشر در این مورد بررسی و تحقیق کنند.
پنجم. کمیساریای عالی پناهندگان در این رابطه تحقیقات به‌عمل آورد.
ششم. مطبوعات آزاد و مستقل و مسئول عراق از طریق دادن پوشش خبری گسترده به این موضوع و برگزاری برنامه‌ها و جلسات گفتگو با شرکت افراد ارتش سابق و سیاسیون و حقوق‌دانان و شخصیتهای اجتماعی، خون پاک و ارواح طاهر عراقیان را ارج بگذارد.
هفتم. خانواده قربانیان در محکومیت و اعتراض تظاهرات مسالمت‌آمیز برگزار کنند و هر اطلاعاتی در مورد حوادث تروریستی که علیه اعضای خانواده آنها صورت گرفته را تقدیم کنند و علیه نوری المالکی شکایت کنند و به نمایندگی سازمان ملل در عراق و دادستان کل در دادگاه جنایی بین‌المللی و کمیساریای عالی پناهندگان مستقیماً نامه بنویسند و از شما می‌خواهم تا این بار سکوت پیشه نکنید و این طلسم ترس را بردارید.
هشتم، العراقیه در این مورد مشخص المالکی را استیضاح کند برای این‌که به صدها هزار قربانیان عراقی بر می‌گردد
نهم، العراقیه باید اقدام به این فضیحت را و عواقب آن را در مجلس نماینده مورد بحث قرار دهد تا این‌که تصمیم مناسبی در مورد آن اتخاذ شود.
دهم، امیدوارم که اتحاد ملی به کمک بیگناهنان و کسانی‌که بر آنان ظلم شده بشتابند و در مورد این قضیه تحقیق کنند و از آن چشم‌پوشی نکنند تحت هر فشاری هم که می‌خواهد باشد.
یازدهم، همه عراقیان شریف اعم از این‌که در داخل باشند یا خارج باید اقدام پیگیری و پخش و تحقیق کنند و از جامعه بین‌الملل بخواهند که دست‌اندارکاران را مورد تعقیب قرار دهد و هر اطلاعاتی که در این زمینه دارند را به دست ما برسانند
من به نام یکی از هزاران قربانی از جمله برادرم ”عامر“ و ”محمود“ و ”میسون“ از المالکی می‌خواهم در مقابل مردم عراق و افکار عمومی قرار بگیرد و واقعیت رابطه‌اش با اسد را پاسخ و جزییات کاملی را ارائه دهد و نقشی که برای قتل عراقیان ایفا می‌کرد و چرا طی این سالیان جنایاتی که نظام سوریه انجام داده را لاپوشانی می‌کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f3f1e395-8251-4067-9d45-ef0ccd58034a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات