728 x 90

بحران اقتصادى,

پیامدهای اجتماعی بحران گرانی در ایران

-

گرانی کالا  -آرشیو
گرانی کالا -آرشیو
بحران گرانی در ایران و پیامدهای اجتماعی آن علیه دیکتاتوری آخوندی رو به تشدید است.

دیلی‌تلگراف چاپ انگلستان در این باره نوشت: بالا رفتن قیمت مرغ بیانگر میزان فقر و محرومیتی است که مردم عادی ایران در بحبوحه شرایطی که به‌طور فزاینده سخت و دردناک می‌شود، متحمل می‌شوند. طی هفته‌های اخیر مردم با قیمتهای سه برابر به نسبت پارسال مواجه شده‌اند.
دیلی‌تلگراف افزود: با وجود تلاشهای رژیم ایران در ایجاد سانسور در مورد خبرهای مربوط به این موضوع، برخی مقامات احساس کردند که باید به‌طور رک و صریح به مسأله بپردازند. یدالله جوانی مشاور نماینده خامنه‌ای در سپاه پاسداران گفت تورم می‌تواند 50 تا 70 درصد طی شش ماه آینده بالا برود.
دیلی‌تلگراف اظهارات حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد رژیم را در مورد سانسور این‌گونه خبرها یادآوری کرده و با اشاره به گران شدن شدید گوشت مرغ می‌نویسد: رسانه‌های ایران حرفهای این وزیر را به سخره گرفتند. آنها یک کاریکاتور را که وسیعاً توزیع شده است، منتشر کردند. این کاریکاتور مرغی در حال پرواز را نشان می‌داد که به هر بال آن یک اسکناس 10هزار تومانی آویزان شده بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2b158bb7-fbc2-4ec7-8c31-a64fac6322f4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات