اهالی شهرک گلستان در شیراز خشم و اعتراض خود را علیه یورش وحشیانه مأموران سرکوبگر نیروی انتظامی برای جمعآوری بشقابهای ماهوارهیی ابراز کردند. مأموران سرکوبگر از دیوار منازل بالارفته و بشقابهای ماهواره را به وسط خیابان پرتاب میکردند که باعث مجروح شدن ده تن گردید.
اعتراض حقوق بشرى,
اعتراض مردم شیراز به جمعآوری بشقابهای ماهواره
-
- سیاست
- 1391/04/20
تخریب دیشهای ماهواره توسط مزدوران سرکوبگر انتظامی
<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/973e4368-a6e9-40be-b9a1-d41c5ab0665c"></iframe>