728 x 90

اعمال تحريمات عليه رژيم,

تهدیدهای پوشالی رژیم برای بستن تنگه هرمز

-

--
--
ارگان خبری وزارت اطلاعات رژیم با عنوان «جزییات چهار سناریو مقابله با تحریم نفت» نوشت: در آستانه اجرای طرح تحریم نفتی ایران توسط 27 کشور عضو اتحادیه اروپا، ایران اجرای 4 سناریوی قطعی برای مقابله با تحریم نفت را در دستور کار قرار داده، ضمن آن که زنگ خطر بسته شدن تنگه هرمز به صدا درآمده است.
ارگان خبری وزارت اطلاعات با سوز و گداز از تحریمهای اتحادیه اروپا، افزود: اتحادیه اروپا در تصمیم خصمانه درهای خرید نفت خام و گاز از ایران به‌عنوان یکی از بزرگترین کشورهای نفت‌خیز جهان را بسته است و بر این اساس از فردا 11تیر ماه مصادف با اول ژوئیه ۲۰۱۲ واردات طلای سیاه از ایران تا اطلاع ثانوی به‌حالت تعلیق در می‌آید.

بنابراین گزارش یکی از راه کارهای ادعایی رژیم، حذف یورو و دلار به‌خاطر تحریم بانک مرکزی رژیم و خرید کالا به جای صادرات نفت به برخی کشورهای غیراروپایی که هنوز خریدار نفت رژیم هستند. «به‌طوری که قرار است از هند، پاکستان، سریلانکا و چند کشور شرق آسیا برخی از محصولات کشاورزی مورد نیاز هم‌چون گندم، چای و برنج وارد کند»
این ارگان حکومتی افزود: همزمان با تشدید تحریمهای نفتی توسط کشورهای مختلف اروپایی، برخی از مؤسسات بیمه‌ای هم از ارائه خدمات بیمه‌ای به ناوگان نفتکش ایران خودداری کردند که ادامه این وضعیت، عدم تأمین بیمه را به یکی از بزرگترین چالشهای صادرات نفت ایران تبدیل می‌کرد.
رسانه‌های حکومتی روز گذشته از تشکیل جلسه ویژه چهار وزیر اقتصادی رژیم با احمدی‌نژاد برای بررسی پیامدهای تحریم خبر داده بودند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/59df8742-f9c6-44e4-b0b4-f84e177b82e0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات