728 x 90

ليبرتي,

در سوئیس از ورود شماری از افراد هیأت عراقی از جمله دژخیم صادق محمد کاظم جلوگیری شد

-

سوئیس
سوئیس
مقامات سازمان ملل در ژنو اطمینان دادند چنین فردی وارد سازمان ملل نخواهد شد

به‌دنبال سفر دژخیمان عراقی به بروکسل، این هیأت روز گذشته به ژنو رفت تا مأموریت شکست خورده خود در پارلمان اروپا را با کمیساریای عالی پناهندگان در این شهر ادامه دهد.
به قرار اطلاع، دولت سوئیس از ورود شماری از افراد هیأت عراقی از جمله دژخیم صادق محمد کاظم به این کشور جلوگیری کرده است.
مقامات سازمان ملل روز گذشته به نمایندگان مقاومت ایران اطمینان دادند که چنین فردی وارد سازمان ملل نخواهد شد.
مقاومت ایران در آستانه ورود این هیأت به ژنو از دولت سوئیس و سازمان ملل خواست از ورود جنایتکاران تحت پیگرد جلوگیری کند و افزود ورود قاتلان و دژخیمان، نقض ارزشهای بنیادینی است که این نهادها به‌خاطر دفاع از آنها تشکیل شده است.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت در اطلاعیه خود در 31خرداد اعلام کرد هدف این هیأت در ژنو این است که رفتار ضدانسانی و سرکوبگرانه با ساکنان لیبرتی و اشرف را توجیه کنند. در این هیأت چند ژنرال و سرهنگ اطلاعات و پلیس و اعضای کمیته سرکوب اشرف و مسئولان دو قتل‌عام، محاصره و شکنجه روانی ساکنان حضور دارند. یکی از آنها جنایتکار صادق محمد کاظم، مدیریت دولتی کمپ لیبرتی است که به‌خاطر دست داشتن در دو کشتار توسط دادگاه اسپانیا احضار شده است. پارلمان اروپا از ورود این دژخیم به پارلمان جلوگیری کرد و کارت صادر شده برای او را باطل کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d40c61a8-d537-4fc3-a9c2-6842bb445b72"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات