728 x 90

نمای روز ـ حذف ارز ترجیحی؛ مبنا و تهدیدها

تلویزیون حکومتی ـ ۱۵اسفند۱۴۰۰: دقایقی پیش مجلس در واقع تکلیف ارز ۴۲۰۰تومانی را مشخص کرد مجلس دست دولت را باز گذاشت.

مبنای این قانون چیست و چه تهدیدی برای نظام دارد؟

رضوانی در مجلس آخوندی ـ ۱۵اسفند:

همه صحبت‌هایی که درباره حذف ارز ترجیحی می‌شود بر مبنای دو دروغ استوار شده: ۱- ناگزیریم ۲- می‌خواهیم با فساد مبارزه کنیم.

یک عضو مجلس ارتجاع با اشاره به کابوسی بزرگ‌تر از آبان هشدار داد:

احمد علیرضا بیگی در سایت دیده‌بان ایران ـ ۱۶اسفند: باید مراقب باشیم که در اثر این افزایش قیمتها اعتراضات آبان ۹۸ تکرار نشود.

اگر تک بُعدی تصمیم بگیریم اعتراضات آبان ۹۸ را به طرز بدتری تجربه خواهیم کرد!

رضوانی در مجلس آخوندی: این تحمیل ناروا به مردم باید جلویش گرفته بشود. اگر امروز چاره‌اندیشی نکنیم فردا دیر است. فردا همه خواهند گفت کی بود کی بود ما نبودم.

گرانی و گرسنگی مردم ریشه در نظام مافیا و ساختار فاسد حاکمیت دارد، بنابراین با ارز ترجیحی و بی‌ارز ترجیحی، آبان دیگری در پیش است.

تلویزیون حکومتی ـ ۱۵اسفند ۱۴۰۰:

جوشقانی کارشناس اقتصادی رژیم: با مردم صادق باشیم... همه ما قدرت خریدمان دارد کم می‌شود این را بپذیریم.

مطمئن باشید الآن ارز ترجیحی حذف بشه قدرت خرید مردم کم میشه ارز ترجیحی حذف نشه باز هم قدرت خرید مردم داره کم میشه.

روزنامه فرهیختگان ۱۶اسفند با اشاره به سست شدن پایه‌های نظام و کابوس آبان، هشدار داد: دولت و مجلس هیچ برآوردی از میزان صدمه به سرمایه اجتماعی ندارند. کدام‌یک از آقایان برآورد کرد که آبان ۹۸ چقدر سرمایه اجتماعی از دست دادیم؟ این تصمیم، هزینه حکمرانی در جمهوری اسلامی را بالا می‌برد

جلال رشیدی کوچی عضو مجلس ارتجاع:

گفت بنزین گران چه اتفاقی افتاد؟ ۷۰۰ تا پمپ‌بنزین آتش گرفت تو این مملکت فتنه به‌پا شد آشوب شد بلوا شد دشمنی که مترصد فرصت هست.

آری! مردم مترصد فرصتند چون می‌دانند برای نجات از فساد و گرانی هیچ راهی جز سرنگونی مافیای ولایت و نابودی ساختار حاکم نیست.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1b1a452c-5a50-46d8-83c6-d4842453b50f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات