728 x 90

دخالتهاي رژيم,

ابراز نگرانی رژیم از اجماع جهانی علیه دیکتاتور سوریه

-

رامین مهمان‌پرست، سخنگوی وزارتخارجه رژیم
رامین مهمان‌پرست، سخنگوی وزارتخارجه رژیم
سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم نسبت به روند اجماع جهانی علیه دیکتاتور خون‌ریز سوریه ابراز نگرانی کرد و بار دیگر بر حمایت دیکتاتوری آخوندی از بشار اسد جنایتکار تأکید کرد.

وی درباره اظهارات ویلیام هیگ وزیر خارجه انگستان مبنی بر این‌که باید راه‌کار نظامی و حمله هوایی به سوریه در دستور کار قرار بگیرد، گفت: مسأله سوریه به هیچ‌وجه راه‌حل نظامی ندارد و مداخله دیگر کشورها باعث بی‌ثباتی منطقه می‌شود.. غربیها باید در این موضوع با تدبیر عمل کنند و از اتخاذ تصمیماتی که منطقه را با بحران مواجه می‌کند خودداری کنند.
سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم با اشاره به خیمه‌شب بازی دیکتاتوری سوریه تحت عنوان اصلاحات، افزود: «نظرمان این است که باید به مطالبات مردمی توجه کرد و اقدامات اصلاحی را باید صورت داد»
سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم در مورد مذاکرات بر سر بحران اتمی در مسکو، با ابراز نگرانی گفت: امیدواریم در نشست معاونان جلیلی و خانم اشتون برای بررسی دستور کار اجلاس تأخیری پیش نیاید... هر چه در نشست معاونین جلیلی و خانم اشتون که توافق اجلاس بغداد بوده است و انجام بحثهای مقدماتی تأخیر شود نشان می‌دهد که در روند امور تعلل وجود دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2185fb17-5cb7-48a3-98b6-a6598dce38df"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات