728 x 90

اتمي رژيم,

تصاویر ماهواره‌یی از تلاش عجولانه رژیم برای پاکسازی تخلفات اتمی در پارچین

-

سایت پارچین - آرشیو
سایت پارچین - آرشیو
رویتر و سی.ان.ان درباره انتشار تصاویر ماهواره‌یی گزارش دادند:
دیپلوماتها در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از پاکسازی شواهد در تأسیسات اتمی پارچین توسط رژیم آخوندی خبر دادند و این اقدام را باعث سوءظن بیشتر غرب نسبت به رژیم دانستند.

رویتر در گزارش خود از وین، خبر داد: بازرسان اتمی ملل‌متحد تصاویر ماهواره‌یی جدیدی را نشان دادند حاکی از این‌که برخی ساختمانهای کوچک متلاشی شده بودند و سایر اقدامات احتمالی برای پاکسازی نیز در سایت نظامی پارچین که می‌خواهند بازرسی کنند، صورت گرفته است.

یکی از دیپلوماتها که در نشست آژانس شرکت کرده بود گفت تصویری که در تاریخ 25 می (5خرداد) گرفته شده است، حاکی است اقداماتی مانند اوراق کردن در تأسیسات پارچین صورت گرفته است، حضور بلدوزر در این تصویر، مشهود است.

وی که یکی از کشورهای غربی را در آژانس نمایندگی می‌کند گفت: بسیار روشن است که این وضعیت ظن غرب را تقویت و تشدید می‌کند که رژیم ایران، قبل از این‌که اجازه بازرسی به آژانس بدهد، در حال پاکسازی شواهد در این تأسیسات است.

دیکتاتوری آخوندی، هراسان از برملا شدن تلاشهایش برای پاکسازی سایت نظامی پارچین از فعالیتهای اتمی، واکنشی فوری نشان داد و مدعی شد: «این نوع جار و جنجال و اتهامات، بی‌پایه و اساس است».
در عین‌حال سلطانیه نماینده حکومت آخوندی در آژانس مخالفت رژیم را با بازرسی پارچین تکرار کرد و گفت: «آژانس فقط وقتی می‌تواند از پارچین بازدید کند که توافقی در خصوص چگونگی پاسخگویی به سؤالات آژانس درباره وجوه نظامی احتمالی در برنامه هسته‌یی ایران حاصل شده باشد».
ارگانهای سپاه پاسداران و وزارت اطلاعات حکومت آخوندی نیز نوشتند: در آستانه برگزاری دور دیگری از نشست شورای حکام بار دیگر اتهامات علیه برنامه هسته‌یی ایران و ادعای فعالیت پاکسازی در پارچین شدت گرفته است
ارگان سپاه پاسداران در واکنش ترس‌آلود خود، افشای بین‌المللی تلاشهای رژیم برای پاکسازی سایت نظامی پارچین را «فضاسازی جدید غرب علیه نظام» توصیف کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/78848ca3-b8f9-4655-aaba-497f1ad714ff"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات