728 x 90

حمله موشکی به مراکز فرماندهی و انبارهای مهمات رژیم اسد و ایران در سوریه

حمله به پایگاههای رژیم ایران و اسد در سوریه - آرشیو
حمله به پایگاههای رژیم ایران و اسد در سوریه - آرشیو

خبرگزاری رویتر امروز دوشنبه 10اردیبهشت 97  گزارش داد: «ارتش سوریه می‌گوید روز یکشنبه چندین پایگاه نظامی در حما و حومه حلب مورد حمله موشکی قرار گرفت. این حمله ساعت 2230دقیقه به‌وقوع پیوست.

یک منبع اپوزیسیون سوریه گفت یکی از محلهایی که در نزدیکی شهر حما مورد اصابت قرار گرفته است به‌نام تیپ 47شناخته می‌شد و مرکز عضوگیری شبه‌نظامیان عراقی مورد حمایت رژیم ایران  است که در کنار نیروهای بشار اسد می‌جنگند.

خبرگزاری رویتر به‌نقل از یک منبع اطلاعاتی که از نزدیک امور سوریه را دنبال می‌کند گفت به‌نظر می‌رسد چندین مرکز فرماندهی شبه‌نظامیان مورد حمایت رژیم ایران موشک‌باران شده و دهها کشته و مجروح بر جای گذاشته است. این منبع گفت انبارهای مهمات مورد اصابت قرار گرفتهاند و صدای چندین انفجار شنیده شده است.

سایت حکومتی عصر ایران در شماره امروز 10اردیبهشت خود نوشت:‌ حمله موشکی به مقرهای نظامی ارتش سوریه و نیروهای هم‌پیمان آن در حومه حلب و حما 40کشته و 60زخمی بر جای گذاشت. گفته می‌شود در بین کشته شدگان 18ایرانی وجود دارد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/972e8594-c36c-4d46-9266-7ebf057eec86"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات