728 x 90

ليبرتي,

برخورد سازمان ملل‌متحد با ساکنان اشرف مبهم، غیرمنطقی و به نوعی جانبدارانه است

-

احمد العلوانی رئیس کمیسیون اقتصادی پارلمان عراق
احمد العلوانی رئیس کمیسیون اقتصادی پارلمان عراق
احمد العلوانی رئیس کمیسیون اقتصادی پارلمان عراق گفت برخورد سازمان ملل‌متحد با ساکنان اشرف مبهم، غیرمنطقی و به نوعی جانبدارانه است. وی اضافه کرد سازمان ملل با انتقال ساکنان اشرف به کمپ لیبرتی در حق آنها کوتاهی کرد و اشتباه بزرگی مرتکب شد.
احمد العلوانی در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد ”قرار بر این بود که دربهای این کمپ بروی شبکه‌های تلویزیونی و گزارشگران مطبوعات باز باشد تا از وضعیت آنها و میزان آمادگی این کمپ برای اسکان دادن به این پناهندگان که از قرارگاه اشرف به آنجا منتقل شده‌اند باز باشد“.
العلوانی ”اقدام دولت عراق برای ممانعت از ورود تلویزیونها و گزارشگران مطبوعات به کمپ لیبرتی و نگه‌داشتن خودروهای مسلح نظامی در نزدیکی محل سکونت زنان را غیرقابل‌قبول دانست چرا که شایسته اخلاق عربی و اسلامی نیست و نیروهای پلیس باید فوراً از این کمپ خارج شوند زیرا این افراد پناهنده هستند و هیچ فعالیت نظامی و سیاسی ندارند و افراد بدون سلاح و مسالمت جویی هستند“.
العلوانی این رفتار دولت را اجرای دستورالعملهای رژیم ایران در حق ساکنان اشرف و در تعارض با اخلاق عربی که چنین رفتاری را منع می‌نماید دانست چرا که زنان حریمی دارند که در نزد عربها و مسلمانان از ارزش زیادی برخوردار است ولی تاثیر رژیم ایران بر روی بعضی از سیاستمداران با نفوذ در قدرت باعث شده است که آنها به دور از عرفها و سنتهای عربی باشند“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/39d9f1b6-04f4-40c2-9bdb-1a296420dd21"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات