728 x 90

انفجار تايلند رژيم,

تروریسم آخوندها در تایلند

-

تصاویر تروریستهای رژیم در تایلند
تصاویر تروریستهای رژیم در تایلند
هر روز جزییات جدیدی از طرح گسترده تروریستی رژیم ایران در تایلند برملا می‌شود. تا به‌حال اسامی و مشخصات 9تروریست دست‌اندرکار این طرح اعلام شده است.
طرح تروریستی رژیم در بانکوک تایلند روز 25بهمن برملا شد. بر اساس اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، اسامی شش تن از دست‌اندرکاران این طرح که همگی ایرانی بودند فاش شده است. تعدادی از این افراد دستگیر شدند و دو نفر به ایران فرار کرده‌اند. سعید مرادی، محمد خزاعی، مسعود صداقت زاده، جواد نیکفرد، علی اکبر نوروزی شایان و لیلا روحانی دست‌اندرکاران این طرح بودند. لیلا روحانی و علی اکبر نوروزی شایان به ایران فرار کردند. علاوه بر این روز دوشنبه اسامی سه نفر دیگر که دستگیر و بازجویی شدند اعلام گردید: مهرداد مدنی، ایرج رحیمی‌راد و محبوبه تسبیحی
دو روسپی تایلندی هم در این شبکه تروریستی به‌کار گرفته شده بودند که دستگیر شدند. یکی از آنها با نام «نن» معرفی شده است. سعید مرادی که در جریان درگیری مجروح شد و دو پای خود را از دست داد اکنون در بیمارستان است. مرادی بر اثر انفجار در منزلی در محله «اکامای «در مرکز بانکوک مجروح می‌شود. وی از خانه خارج شده و سعی می‌کند از منطقه فرار کند اما از آنجا که بدن او خونین بود تاکسی از سوار کردن او خودداری می‌کند. وی پس از آن ماده منفجره‌ای را به سوی تاکسی پرتاب می‌کند و فرار می‌کند. پس از آن، پلیس که در محل حاضر شده سعی می‌کند مرادی را دستگیر کند اما او نارنجکی را پرتاب می‌کند ولی این نارنجک به سوی خود او برگشته و پس از انفجار، دو پایش قطع می‌شود.
پلیس تایلند در جریان بازرسی از یک کیف سیاه‌رنگ در نزدیکی محل حادثه پول ایرانی، دلار آمریکایی و پول تایلندی پیدا می‌کند. طرح که هدف آن ترور دیپلوماتهای بوده است، از این جا لو می‌رود و سایر دست اندکاران دستگیر یا متواری می‌شوند. مسعود صداقت زاده موفق می‌شود از تایلند به مالزی فرار کند اما در مالزی دستگیر می‌شود.
به گفته پلیس تایلند مواد منفجره‌یی که پیدا شده از همان جنسی بوده که در هند و گرجستان و در جریان دو طرح مشابه کشف شده است. این مسأله عملیات تروریستی تایلند، هند و گرجستان را بهم وصل می‌کند. یعنی هر سه عملیات کار رژیم بوده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/66ea837d-1541-4891-a750-3a7cff44809e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات