728 x 90

صدور تروريسم رژيم به كشورهاي ديگر,

تروریسم آخوندها در جمهوری آذربایجان

-

دستگیر شدگان اقدام به خرید سلاح و مواد منفجره کرده بودند
دستگیر شدگان اقدام به خرید سلاح و مواد منفجره کرده بودند
تروریسم آخوندها از تایلند و هند و گرجستان و آذربایجان فعال شده است. طی دو هفته چندین عملیات تروریستی آنها در این کشورها برملا شده است. ویژگی همه این عملیات این بوده که ناکام ماندند و دست‌اندرکاران آنها دستگیر شدند. جدیدترین مورد در جمهوری آذربایجان بوده است.
یک سلاح تک تیر با صدا خفه کن، چند کلت کمری، شش قطعه مواد انفجاری پلاستیکی، تعدادی چاشنی، یک پوشه حاوی عکس، اسامی و جزئیات دقیقی از اهداف مورد نظر در پایتخت جمهوری آذربایجان، از یک شبکه تروریستی در باکو کشف و ضبط گردید. به گفته مقامهای باکو، اینها ابزارهای یک عملیات گسترده تروریستی بودند. عملیاتی که تحت نظارت سرویسهای اطلاعاتی رژیم ایران انجام می‌شد. این عملیات می‌توانست آثاری تکان‌دهنده داشته باشد.

تلویزیون دولتی آذربایجان هم هفته گذشته اعلام کرد: پلیس آذربایجان چند نفر را که با رژیم ایران و گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان ارتباط داشتند دستگیر کرده است. این افراد مظنون به طراحی برای حملات تروریستی بودند. وزارت امنیت ملی آذربایجان جزییات این عملیات را فاش کرد.
به گفته این وزارتخانه این مظنونان در مورد اهداف مشخصی، اطلاعات جمع‌آوری کرده و مواد منفجره، تسلیحات و مهمات خریداری کرده بودند.
اواخر بهمن هم مقامهای امنیتی جمهوری آذربایجان دو تن دیگر از مزدوران رژیم آخوندی را که تحت عنوان خبرنگار رادیو و تلویزیون در این کشور فعالیت می‌کردند، دستگیر کردند.
ارگان سپاه پاسداران موسوم به فارس با نگرانی نوشت: «پلیس آذربایجان طی سناریوی خطرناکی که بمنزله تشدید فشارها به نمایندگی‌های ایران و جلوگیری از اجرای روند تفاهمات رسانه‌یی می‌باشد، با مراجعه به خانه‌های خبرنگار محلی و راننده نمایندگی صداوسیما، آنها را بازداشت کردند. جمهوری آذربایجان 31ژانویه گذشته نیز خبرنگار صدا و سیما را از فرودگاه باکو اخراج کرد.

پاسدار کوثری نایب‌رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس آخوندی در واکنش به دستگیری شماری از عوامل رژیم در جمهوری آذربایجان به اتهام اقدامات تروریستی، به نحو مضحکی مدعی شد: جمهوری اسلامی ایران مدارکی در اختیار دارد که بر اساس آنها مقامات آذربایجان مساعدتهایی به عوامل موساد و سیا داشته و این اقدام منجر به ترور دانشمندان هسته‌یی به‌خصوص احمدی‌روشن توسط عوامل این سازمانها شده است.
نایب‌رئیس کمیسیون امنیت مجلس آخوندی، افزود: در حال حاضر مقامات آذری چون نمی‌توانند از زیر بار مساعدتهای خود به سازمانهای جاسوسی بیگانه فرار کنند، لذا با فرار به جلو اعلام می‌کنند که تیهمای تروریستی وابسته به ایران را بازداشت کرده‌ایم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0b722e18-c2c2-4ec3-8efe-a819b7ebe2fd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات