728 x 90

اتمي رژيم,

تنش در خلیج فارس

-

جان بولتون
جان بولتون
نه تنها سلاح اتمی، بلکه تروریسم رژیم آخوندی نیز تهدیدی جدی است. این رژیم تنها زبان قاطعیت می‌فهمد. تأکیدهای جان بولتون سفیر سابق آمریکا در ملل‌متحد

فاکس نیوز: نگرانی در مورد تولید سلاح اتمی توسط رژیم ایران بیش از پیش بالا گرفته است. همزمان، آمریکا و اتحادیه اروپا به‌طور رسمی صحبت از طرحی می‌کنند که می‌تواند اقتصاد رژیم ایران را به‌طور کامل کمرشکن کند. میان رژیم ایران و اروپا بر سر نفت دعواست، رژیم ایران دارد انواع و اقسام تهدیدها را می‌کند. احمدی‌نژاد به سایت هسته‌یی رفته و تکنولوژی جدیدش را به رخ می‌کشد، موضوع چیست؟

جان بولتون، سفیر سابق آمریکا در ملل متحد: بگذارید از هسته‌یی شروع کنم. اعلام موارد جدید از سوی رژیم ایران نگرانی از برنامه تسلیحات هسته‌یی این رژیم را عمیق‌تر می‌کند. این اقدام نشان می‌دهد که فعالیت آنها تا چه حد پیشرفت کرده و تا چه حد مصمم هستند که این اهداف را دنبال کنند.

فاکس نیوز: آیا این مسخره کردن آمریکا نیست؟ در استودیو همیشه به ما می‌گویند وقتی این گزارشها را می‌خوانیم، این جمله را هم باید دنبالش بگوییم که ”رژیم ایران هم می‌گوید برنامه هسته‌یی آن برای مصارف صلح‌آمیز است“ که البته هیچ آدم عاقلی این حرف را باور نمی‌کند. حرف حساب رژیم ایران چیست؟ از یک طرف می‌گویند برنامه آنها صلح‌آمیز است، از طرف دیگر در تأسیسات هسته‌یی تا برنامه انرژی هسته‌یی خودش را به رخ ما بکشد؟

جان بولتون: بله، درست می‌گویید. فکر نمی‌کنم هیچ‌کس به جد شک کند که برنامه هسته‌یی رژیم ایران برای مصارف تسلیحاتی است… تازه پیشرفت آنها تنها در زمینه رسیدن به اولین بمب اتمی نیست، که البته خیلی هم مهم است، بلکه گسترش و عمیق‌تر کردن این برنامه است. برنامه اتمی آنها بسیار گسترده شده و هر روز هم بزرگتر می‌شود.

جان بولتون در پاسخ به سؤالی درباره تهدیدهای تروریستی رژیم گفت: رژیم ایران دهها سال است که بانکدار مرکزی تروریسم است. آنها مدت زیادی است در لیست کشورهای حامی تروریسم قرار دارند. وزارت دادگستری آمریکا حکم جلب مقامهای ارشد سپاه پاسداران را به اتهام تلاش برای کشتن سفیر عربستان سعودی در آمریکا صادر کرده است. این، میزان وحشی‌گری رژیم ملاها در تهران را نشان می‌دهد. اگر از این رفتار رژیم خوشتان نمی‌آید، تصور کنید وقتی سلاح اتمی هم داشته باشد، چقدر افتضاح خواهد شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f2fee74f-ab4d-4fbc-9543-3bba1ce1ee12"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات