728 x 90

اشرف - حمايت بين المللي,

از قدس به کمپ اشرف سلام

-

سایت وطنانیوز
سایت وطنانیوز
«وطناً نيوز- به قلم رأفت طنینه:
درود و سلام از قدس و از کل فلسطین بر کمپ اشرف، درود بر پایداران، درود بر آزادگان در برابر ظلم و استبداد رژیم ایران، درود بر ایرانیان آزاده در اشرف، زیباترین درودها از فلسطین بر شما پایداران.
ظلم و ستم بر شما نخواهد پائید و پیروزی در راه است و به‌زودی رژیم ایران، سمبل دیکتاتوری در خاورمیانه سرنگون خواهد شد، و این پیروزی را باهم جشن خواهیم گرفت، پیروزی بر آخوندهای حاکم، حاکمان ستمگر و مستبد، و خون شهدای اشرف ضایع نخواهد شد، ما در برابر استبداد رژیم ایران و دولت وابسته‌اش در عراق با شما هستیم.
با وجود افزایش فشارها بر کمپ اشرف پایدار و با وجود افزایش ظلم رژیم حاکم در ایران، با این همه، آزادگان صبر و پایداری می‌کنند و قدرت آزادی، رودرروی دیکتاتوری و استبدادی که رژیم ایران می‌خواهد اعمال کند، فزونی خواهد یافت.
به‌نظر می‌رسد که رژیم ایران می‌خواهد آزادگان کمپ اشرف را ایزوله و تجزیه کند، زیرا فکر می‌کند مظلومان تسلیم می‌شوند، ولی مظلومان صبر و پایداری می‌کنند و سپس دماغ ستمگران را می‌شکنند، حق و خون ساکنان کمپ اشرف ضایع نخواهد شد چرا که همه آزادگان جهان در هرکجا با آنان هستند، ما با شما هستیم، و ظلم سرنگون خواهد شد و حاکمان آن سرنگون می‌شوند و صاحبان حق دوباره به سرزمین خود باز خواهند گشت و خواهر گرانقدر مریم رجوی رئیس‌جمهور قانونی که ما به‌رسمیت می‌شناسیم، به ایران باز خواهد گشت تا اشک را از سیمای مردمی که زیر خشونت و ظلم رژیم درهم شکسته‌اند پاک‌ کند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6d4f3238-60e9-46b4-9942-945f1bc203a4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات