728 x 90

قيام هاي خاورميانه,سوريه,

هر کسی که از تو (بشاراسد) دفاع کند مجرم و جانی است

-

اصاله نصری خواننده سوری
اصاله نصری خواننده سوری
در روزهای خونین سوریه، هرکس باید جبهه خود را مشخص کند، طرد دیکتاتور یا مردم، هنرمندان سوریه هم از این قاعده مستثنی نیستند، یک خواننده سرشناس سوری می‌گوید، به بشار اسد جانی، نه می‌گوید و در طرف مردم است
اصاله نصری خواننده معروف سوریه دعوت بشار اسد برای شرکت در نمایشهایی که به آن مشروعیت می‌دهد، رد کرد و حمایت خود را از قیام مردم اعلام نمود. وی خطاب به بشار اسد گفت سوریه متعلق به مردم است و متعلق به تو نیست و هر کسی که از تو دفاع کند مجرم و جانی است.
اصاله نصری در یک موضعگیری مطبوعاتی گفت من با انقلابیون هستم ولی شجاعت آنها را ندارم و ای کاش در کنار شما می‌بودم و ندای آزادی سر می‌دادم. من برای حمایت از مردم سوریه خوانده‌ام و به بشار می‌گویم که تمامی کرسیهای قدرت شکسته شدند و اگر تمام دنیا هم جمع شوند سودی برایت ندارد. مردم قهرمان سوریه آگاه هستند و نسبت به حرفهای تو هشیار هستند و هر چقدرهم بکشی سودی برایت نخواهد داشت.
این خواننده سوری، نظام سوریه را کینه توز و بدخواه توصیف نمود و فاش کرد که بشار بیش از ۴ساعت با برخی خوانندگان و هنرمندان سوری که خود را به نظام فروخته‌اند دیدار کرده و از آنها خواسته است که با انقلاب مخالفت کنند و آن را توطئه بخوانند.
اصاله نصری نه تنها در چنین دیدارهایی شرکت نکرده بلکه به این درخواست دیکتاتور نه گفته است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5d5e543e-04c6-4696-8338-81680b107782"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات