728 x 90

‌تقلید مضحک از احداث مجتمع پزشکی چین

در حالی‌که پزشکان از کمبود تخت آی.سی.یو و امکانات پزشکی می‌گویند، آخوند جنایتکار وقیحانه مدعی ۲۰هزار تخت خالی است: «در حال حاضر در سخت‌ترین شرایطی که همه کشورهای دنیا با آن مواجه هستند ما حدود ۲۰هزار تخت بیمارستانی خالی را در اختیار داریم».(آخوند روحانی ۷فروردین ۹۹)

آخوند شیاد به روی خودش نمی‌آورد که بیماران تنفسی نیاز به تخت آی.سی.یو دارند و هزاران بیمار در فقدان همین امکانات جان باختند.

خسرو صادق‌نیّت، رئیس مجتمع بیمارستانی خمینی ۵فروردین ۹۹: «نشانه‌های خوبی نداریم از آینده نوع بیماران ما دارد بدتر می‌شود نیاز به آی.سی.یو ما دارد بیشتر می‌شود».

رژیم آخوندی در مسیر پوشاندن ابعاد فاجعه، به تقلید از چین، مانور مسخره احداث بیمارستان ۲هزار تخت‌خوابه داد.

خبرگزاری حکومتی ایسنا نوشت: «چین توانست رکورد جهانی «اسکان سریع حین بحران با ساختمان‌سازی برق‌آسا» را به نام خود ثبت کند. هم‌زمان با گسترش ویروس کرونا در چین، دولت این کشور تصمیم گرفت یک بیمارستان هزار تخت‌خوابی را با استقرار ۱۴۰۰نفر تیم درمانی احداث کند و عملیات پذیرش مبتلایان به ویروس کرونا به‌سرعت آغاز شد».

اما بیمارستان ۲هزار تخت‌خوابی رژیم آخوندی؛ در اینجا هیچ ساختمانی احداث نشد. هیچ امکانات ویژه و تخت آی.سی.یو و تجهیزات درمانی دیده نمی‌شود. ۲هزار تخت سرباز خانه را در سوله آماده نمایشگاههای بین‌المللی تهران به زمین سرد منتقل کردند. چند چادر کوچک صحرایی هم برپا گردید اما روزنامه‌های حکومتی نوشتند مجتمع بیمارستانی ۲هزار تخت‌خوابی ارتش در تهران افتتاح شد.

این است آئینه تمام‌نمای نظام دروغ و شعبده و تزویر. نظامی که در روزهای پایانی جز به دروغ و پنهان‌کاری به هیچ چیز نمی‌اندیشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4840fb7c-ec33-4317-a812-e5ac6eda3829"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات