728 x 90

۷ آبان روز کوروش – مردم در برخی مسیرها، نیروهای انتظامی را کنار زده و به سمت پاسارگاد حرکت کردند

پاسارگاد
پاسارگاد

هزاران نفر از هموطنان که برای بزرگداشت ۷آبان روز کوروش به سمت پاسارگاد می‌رفتند، از اولین ساعتهای صبح باعث ایجاد ترافیک شدیدی در جاده شیراز به مرودشت شد.

 

این فیلم امروز دوشنبه ۷ آبان ۹۷ توسط یکی از هموطنان که توانسته است خودش را به پاسارگاد برساند گرفته شده است. جو شدید امنیتی و کشیدن سیاج، کانال و دیوار برای ممانعت از ورود مردم را نشان می‌دهد.

 

رژیم آخوندی در وحشت از تجمع مردم در روز ۷ آبان اقدام به بستن بناهای  تاریخی در نقاط مختلف کشور کرده است - بر اساس یک گزارش رژیم آخوندی قلعه سردار اسعد بختیاری در شهرکرد را بسته است. 

>


علاوه بر این رژیم در وحشت از حضور مردم تخت جمشید را هم تعطیل اعلام کرده و اجازه بازدید توریستهای خارجی را هم نداده است.

 

تصاویر صف طولانی ماشینهایی را نشان می‌دهند که در مسیر شیراز به سمت مرودشت در حرکت هستند.

همچنین با وجود تجمع نیرویی که رژیم برای ممانعت از حرکت مردم به سمت پاسارگاد و بزرگداشت ۷آبان انجام داده است؛ هموطنان دلیرمان توانستند در برخی از مسیرها نیروهای رژیم را کنار زده و از ارتفاعات اطراف به سمت پاسارگاد حرکت کنند.

حرکت خودروها در مسیر پاسارگاد

حرکت خودروها در مسیر پاسارگاد

 

گزارشات دریافتی حاکی از آن است که تعدادی از مردم اهواز از سمت سورمق به سمت پاسارگاد حرکت کردند.

 

سران رژیم در هراس از تبدیل این تجمع به خیزشی علیه حکومت ضدایرانی آخوندی به اقدامات سرکوبگرانه و گسترده‌یی دست زدند تا از این حرکت اعتراضی جلوگیری نمایند.

از صبح ۷آبان نیروهای سرکوبگر رژیم در دروازه قرآن شیراز کنترل شدیدی حاکم کردند و مأموران سرکوبگر به مردم حتی اجازه رفتن به پارک را نمی‌دادند.

در خروجی شیراز به پاسارگاد در نقاط مختلف نیروهای سرکوبگر انتظامی، سپاه و بسیج مستقر شده و از خروج مردم جلوگیری می‌کردند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9c02b34d-691e-4af1-8ecd-ef263cdb4ecd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات