728 x 90

۱۶۹عضو شبکه شبه‌نظامیان وابسته به سپاه پاسداران در بحرین متهم شدند

۱۶۹عضو شبکه شبه نظامیان وابسته به سپاه پاسداران در بحرین متهم شدند
۱۶۹عضو شبکه شبه نظامیان وابسته به سپاه پاسداران در بحرین متهم شدند

بحرین روز سه‌شنبه ۱۶۹نفر را متهم به عضویت در یک گروه شبه‌نظامی کرد و به آنها به‌عنوان «حزب‌الله بحرینی» اشاره کرد...

به گزارش واشنگتن پست

در بیانیه‌ دادستانها آمده است که آنها ۱۱۱نفر را به‌دنبال حملاتی که انجام دادند دستگیر کرده‌اند...

اتهامات مظنونان طیفی از تلاش‌ها برای قتل تا آسیب رساندن به اماکن و همچنین حمل غیرقانونی و مخفی کردن سلاح می‌باشد.

در بیانیه، دادستانها همچنین سپاه پاسداران ایران را متهم تأمین تسلیحات و آموزش به شبه‌نظامیان کردند...

 

بیشتر بخوانید

یک عضو پارلمان بحرین: رژیم ایران در کارهای تروریستی در بحرین دخالت کامل دارد

جمال ابو حسن رئیس کمیسیون روابط خارجه مجلس بحرین در مصاحبه با تلویزیون اسکای نیوز گفت: «رژیم ایران در کارهای تروریستی در بحرین دخالت کامل دارد. شکی نیست که همه دلایل و اسناد نشان می‌دهد که رژیم ایران از تروریزم و از شبه‌نظامیان تروریستی در بحرین حمایت می‌کند و در کارهای تروریستی دست دارد».

وی افزود: «آنچه که بازرسان به آمریکا و اروپا از طریق برادران در وزارت کشور بحرین ارائه داده‌اند آنها اسناد و مدارک دارند که اثبات می‌کند رژیم ایران از این شبه‌نظامیان و تروریزم در بحرین حمایت می‌کند».

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما در دولت جدید آمریکا نسبت به دولت قبلی تغییری می‌بینید؟ گفت:‌ شکی نیست که تحولی در آمریکا درباره دیدگاهشان درباره منطقه رخ داده است در صورتی‌که دولت قبلی در سمت رژیم ایران بود ولی دولت دونالد ترامپ به این موضوعات منطقی نگاه می‌کند... موضع‌گیریهای وزیر خارجه و وزیر دفاع آمریکا و حتی موضعگیری ترامپ درباره تروریستی بودن رژیم ایران دال بر این تغییر می‌باشد...

 

۱۳نفر در بحرین به انجام عملیات تروریستی متهم شدند

دادستان عمومی بحرین، از متهم شدن ۱۳نفر به انجام عملیات تروریستی در این کشور خبر داد. این افراد متهم‌اند به این‌که "هسته‌های تروریستی" تشکیل داده‌اند. تا کنون تعدادی از هسته‌یی تروریستی وابسته به رژیم ایران و نیروی قدس منهدم و اعضای آنها دستگیر شده‌اند.

احمد الحمدی اعلام کرد که شش نفر از این متهمان زندانی هستند و تصمیم‌گیری درباره هفت نفر بقیه غیابی بوده است.

قرار است محاکمه این متهمان روز چهارشنبه ۲۸شهریور (۱۹سپتامبر) آغاز شود.

بحرین از کلیدی‌ترین متحدان آمریکا در منطقه و محل استقرار ناوگان پنجم دریایی ایالات متحده است. این کشور همچنین از متحدان عربستان سعودی در خلیج‌فارس است و رژیم ایران را به چشم دشمن می‌نگرد.

 

وزیر کشور بحرین: رژیم ایران، زمین و کمپ برای تعلیم تروریستها می‌دهد

سپهبد شیخ رشید بن عبدالله الخلیفه وزیر کشور بحرین، در سی و پنجمین اجلاس شورای وزیران کشورهای عربی در الجزایر گفت بحرین دائم با دخالتهای سیستماتیک رژیم ایران که امنیت و ثبات داخلی ما را هدف قرار داده مواجهند. وی که ریاست این اجلاس را برعهده داشت افزود:‌ امروز ایران به پناهگاهی برای جنایتکاران و فراریان تبدیل شده است. رژیم ایران تمامی کنوانسیونهای بین‌المللی را نقض کرده و هیچ تعهدی نسبت به انترپل یا اخطارهای قرمز ندارد. رژیم ایران خود را فراتر از قانون گذاشته و زمین و کمپ برای تعلیم تروریستها می‌دهد و تسلیحات و مواد منفجره را قاچاق می‌کند.اینها بر اساس مدارک مستند شده‌اند و دخالت رژیم ایران در امور داخلی به اشکال مختلف بوده است...

 

مجمع عمومی ملل متحد؛ وزیر خارجه بحرین علیه دخالتهای رژیم ایران در کشورش هشدار داد

خالد بن احمد آل خلیفه روز دوشنبه ۵مهر ۹۶طی سخنانی در مجمع عمومی ملل ‌متحد نسبت به دخالتهای رژیم ایران در بحرین هشدار داد و گفت: «ما هم‌چنان با تلاشهای رژیم ایران برای بی‌ثبات کردن کشور مان مواجه هستیم«.

وی افزود: «رژیم ایران به دخالتهایش در منطقه از طریق شبه‌نظامیان و گروه‌های تروریستی ادامه می‌دهد

وزیر خارجه بحرین گفت: «کشورهای عربی حاشیه خلیج‌فارس با رژیم ایران بر مبنای حسن همجواری تعامل کردند، اما کشورهای عربی در مقابل تلاشهای خود، پاسخی از سوی رژیم ایران دریافت نکردند«.
وی با اشاره به این‌که بحرین در کنار مردم سوریه است، افزود: بحران سوریه باید به دور از هر گونه دخالت خارجی حل شود.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/31fd40a5-98d0-45df-9f0c-094da3f9d7db"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات