728 x 90

۱۰کشته در واژگونی اتوبوس تهران - شیراز سه‌شنبه ۸بهمن

واژگونی اتوبوس تهران-شیراز در اصفهان
واژگونی اتوبوس تهران-شیراز در اصفهان

بامداد سه‌شنبه ۸بهمن، اتوبوس مسافربری مسیر تهران- شیراز در ورودی سپاهان‌شهر اصفهان واژگون شد که متأسفانه این حادثه ۱۰تن کشته و ۱۷مصدوم بر جا گذاشت.

سپاهانشهر در جنوب شهر اصفهان و ابتدای جاده اصفهان -شیراز واقع شده است.

بالا بودن آمار تصادفات در ایران بیانگر این است که جاده‌های ایران استاندارد و ایمن نیستند و از طرفی بخش زیادی از خودروها فاقد استاندارد جهانی هستند و هنوز برخی از خودروهای پرتیراژ در ایران فاقد استانداردهای لازم هستند.

 

خاطر نشان می‌شود در بررسی علل افزایش تصادفات جاده‌یی در میهن اشغال شده صرف‌نظر از سوء‌مدیریتها و باندهای دزد و چپاولگر حاکمیت فاسد آخوندی، به‌اعتقاد بسیاری از کارشناسان داخلی و بین‌المللی راه و ترابری، باید روی نبود جاده‌های استاندارد و زیرساختهای ترابری، وجود وسائل نقلیه فرسوده و بعضاً از دور خارج شده، نبود علائم ایمنی در راه‌ها و جاده‌های کشور، رشد جمعیت و افزایش آمار خودروها، رد پای فقر و فشارهای اقتصادی بر رانندگان دست گذاشت.

ایران با ۸۰۰۰۰۰تصادف جاده‌یی در سال (یک و نیم برابر میانگین جهانی) از حیث آمار در رتبه اول مرگبارترین حوادث جاده‌یی در جهان قرار دارد.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a5ffd22a-9b27-4fe1-bbc6-44e7da6597e6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات