728 x 90

۱۰اعدام جمعی و جنایتکارانه در یک روز و دست‌کم ۱۹اعدام از جمله ۳زن در ۴روز

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

۱۰ اعدام جمعی و جنایتکارانه در یک روز و دست‌کم ۱۹ اعدام از جمله ۳زن در ۴روز

 

دژخیمان خامنه‌ای روز چهارشنبه ۴خرداد ۱۰زندانی از جمله یک زن را در زندانهای گوهردشت، قرچک ورامین و تهران حلق‌آویز کردند. ۸تن از این زندانیان در زندان گوهردشت به‌دار آویخته شدند که اسامی ۶تن از آنها عبارت است از: رامین عرب، عباس بی‌طرفان، وحید میان آبادی، غلامحسین زینالی، علی نصرتی و علی منتظری. رامین عرب در حالیکه در بیمارستان بستری بود به پای چوبه‌دار برده شد.

در همین روز یک زن زندانی به نام لادن ملاسعیدی در زندان قرچک ورامین و یک زندانی به نام ر – ع در تهران حلق‌آویز شدند.

 

دژخیمان رژیم روز ۲خرداد یک زندانی زن را در زندان آمل، یک زندانی را در زندان زنجان، یک زندانی به‌نام محمد سرخ رو اهل میناب، یک زندانی به‌نام مصدق ملاحی اهل میناب و زندانی دیگری به‌نام عباس کمالی اهل جاسک را در زندان میناب حلق‌آویز کردند. محمد سرخ رو و عباس کمالی از ۵سال پیش زندانی بودند.

 

جلادان ولایت فقیه روز ۱خرداد، یک زن زندانی به‌نام حیاتی را در زندان عادل‌آباد شیراز، یک زندانی به نام الیاس - ق ۲۹ساله را در زندان وکیل‌آباد مشهد، یک زندانی بلوچ به نام عبدالباری ریگی را در زندان عادل‌آباد شیراز و یک زندانی به نام محمد مراد فاضلی۳۷ ساله اهل شیروان را در زندان شیروان به‌دار آویختند.

رژیم آخوندی در وحشت از گسترش اعترضات مردمی و برای ایجاد رعب و وحشت به اعدامهای فزاینده روی آورده است.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۶ خرداد ۱۴۰۱ (۲۷ می‌۲۰۲۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fd659360-9cd0-4bae-8d20-3dc60edc94f3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات