728 x 90

یورش وحشیانه نیروهای سرکوبگر به مردم بی‌دفاع در ایرانشهر با شلیک هوایی و دفاع جوانان شورشگر

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

یورش وحشیانه نیروهای سرکوبگر به مردم بی‌دفاع در ایرانشهر با شلیک هوایی و دفاع جوانان شورشگر

خانم مریم رجوی حمله به مردم ایرانشهر و تخریب مصلای اهل سنت را محکوم و عموم جوانان را به حمایت از آنان فراخواند

 

صبح امروز یکشنبه ۵بهمن ۱۳۹۹ نیروهای سرکوبگر رژیم آخوندی، به بهانه سوخت قاچاق به مردم منطقه کلاهدوز در شهرستان ایرانشهر حمله کرده و با مردم و کسبه درگیر شدند. در این یورش وحشیانه علاوه بر سپاه و نیروی انتظامی، نیروهای اطلاعات با لباس‌شخصی حضور داشتند.

 

مردم و جوانان شورشگر با سنگ و چوب به دفاع از خود پرداختند و نیروهای سرکوبگر و متجاوز با شلیک هوایی به مقابله با مردم پرداختند.

 

نیروهای سرکوبگر ساعت ۴صبح روز گذشته، شنبه ۴بهمن، در یک اقدام جنایتکارانه دیگر زیرساختهای مصلای اهل سنت ایرانشهر را به دستور نماینده خامنه‌ای در سیستان و بلوچستان تخریب کردند. این اقدام خشم هموطنان اهل سنت در ایرانشهر را برانگیخته است.

 

فاشیسم دینی حاکم بر ایران در وحشت از خیزش مردم و جوانان شورشگر بلوچ که از تبعیض و محرومیت و ظلم و ستم این رژیم به جان آمده‌اند، به سرکوب سیستماتیک و وحشیانه مردم این خطه شدت بخشیده و بیشترین زندانیان را در این منطقه اعدام کرده است.

 

خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت ایران، با درود به جوانان شورشگر ایرانشهر، حملات وحشیانه به مردم این شهر و تخریب مصلای اهل سنت را قویاً محکوم کرد و عموم جوانان را به حمایت از آنان فراخواند. آخوندهای حاکم بیهوده تلاش می‌کنند با اعدام و حمله و تخریب مسجد و مصلی، از خیزش و اعتراض مردم محروم بلوچستان جلوگیری کنند، اما این اقدامات جنایتکارانه تنها خشم و نفرت آنان را از این رژیم بیشتر می‌کند.

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۵بهمن۱۳۹۹ (۲۴ژانویه۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/48bda95d-9823-47a9-bf12-abc8e350274f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات