728 x 90

وخامت حال زندانی سیاسی منوچهر فلاح

وخامت حال زندانی سیاسی منوچهر فلاح
وخامت حال زندانی سیاسی منوچهر فلاح

از دست دادن هوشیاری و وخامت حال زندانی سیاسی منوچهر فلاح پس از ۲۰روز اعتصاب غذا

امروز شنبه ۲۰مردادماه ۱۴۰۳ حال زندانی سیاسی منوچهر فلاح، پس از ۲۰روز اعتصاب غذا به وخامت گذاشت.

زندانی سیاسی منوچهر فلاح که در بند میثاق زندان لاکان رشت زندانی است، از روز اول مردادماه در اعتراض به بلاتکلیفی طولانی مدت، دست به اعتصاب غذا زده بود در بیستمین روز اعتصاب غذا، هوشیاری خود را از دست داده است.

روز سه‌شنبه ۱۶مردادماه، نماینده دادستانی رژیم، از این زندانی در حال اعتصاب غذا می‌خواهد که در ازای وثیقه ۵میلیارد تومانی اعتصاب خود را بشکند تا شرایط آزادی موقت او فراهم شود. اما منوچهر فلاح با این خواسته دادستانی مخالفت کرده و خواستار لغو و تجدید نظر در سقف وثیقه می‌گردد. اما با خواسته‌اش موافقت نمی‌کنند و او هم‌چنان بلاتکلیف و در اعتصاب می‌ماند. به‌رغم وخامت حال این زندانی سیاسی که اکنون در وضعیت نگران‌کننده‌ای به‌سر می‌برد، هیچگونه رسیدگی پزشکی به وی نشده و جان او در معرض خطر است.

منوچهر فلاح ۳۴ساله اهل رشت است که روز ۲۷خردادماه ۱۴۰۲ در فرودگاه رشت، توسط مأموران اطلاعاتی دستگیر و روانه زندان شد.

او در شعبه۳ بیدادگاه انقلاب رشت به ریاست جنایتکار قاضی مهدی راسخی به اتهام توهین به خامنه‌ای و تبلیغ علیه نظام، به ۲۲ماه و ۱۷روز حبس محکوم گردیده بود. که بر اساس قانون تجمیع احکام همین رژیم، پس از گذراندن یک سال و ۳ماه و یک روز باید آزاد می‌شد، اما وزارت اطلاعات برای او پرونده دیگری گشود که مانع آزادی وی گردید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ac68a2c6-fdbd-41ad-ae7d-a61eb4d4fc73"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات