728 x 90

ینس استولتنبرگ: رژیم ایران عامل بی‌ثباتی در منطقه و سرکوب مردم ایران است

ینس استولتنبرگ، دبیرکل پیمان آتلانتیک شمالی
ینس استولتنبرگ، دبیرکل پیمان آتلانتیک شمالی

ینس استولتنبرگ، دبیرکل پیمان آتلانتیک شمالی، ناتو، روز دوشنبه ۹بهمن در یک کنفرانس خبری مشترک در واشنگتن همراه با آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا، رژیم ایران را عامل بی‌ثباتی در منطقه و سرکوب مردم ایران دانست.
وی در این کنفرانس گفت: «جمهوری اسلامی همزمان با آن‌که منطقه خاورمیانه را بی‌ثبات و نیروهای نیابتی خود را پشتیبانی می‌کند مردم ایران را هم تحت سرکوب شدید قرار داده بنابراین لازم است که ما و ایالات متحده برای دفاع از دموکراسی در کنار هم بایستیم».
آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا نیز در این کنفرانس با تأکید بر این‌که وضعیت امروز خاورمیانه خطرناکترین وضعیت در طی دهه‌های گذشته است پیرامون واکنش آمریکا در قبال حمله شبه‌نظامیان مورد حمایت رژیم ایران به سربازان آمریکایی گفت که پاسخ احتمالاً چند سطحی و چند مرحله‌ای خواهد بود.
وی اضافه کرد: «پاسخ آمریکا به این حمله می‌تواند در طول زمان ادامه یابد اما ایالات متحده همزمان با آن‌که برای حفاظت از جان سربازان و شهروندانش برنامه‌ریزی می‌کند، برای جلوگیری از تشدید تنش در خاورمیانه هم تلاش می‌کند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/02081691-3ec7-4a9c-9dae-5ea1aa7d87b2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات