728 x 90

گزارش و دعاوی نیروی تروریستی قدس برای توجیه صحنه‌سازی‌ها و نمایشات قضایی و اعدام‌های ضدانسانی

اعدام سه زندانی قیام در اصفهان به دستور خامنه‌ای
اعدام سه زندانی قیام در اصفهان به دستور خامنه‌ای

گزارش و دعاوی نیروی تروریستی قدس

برای توجیه صحنه‌سازی‌ها و نمایشات قضایی

و اعدام‌های ضدانسانی

انتقام‌گیری کور هلاکت پاسدار سرهنگ یکان سرکوبگر ویژه

و ۲تن از کارگزاران بسیج سپاه پاسداران

خبرگزاری تسنیم رژیم ۲۹اردیبهشت:

عوامل حمله تروریستی خانه اصفهان و شهادت ۳نفر از نیروهای حافظ امنیت اعدام شدند/ ارتباط رسمی متهم ردیف اول با گروهک تروریستی منافقین

۲۵ آبان ماه سال۱۴۰۱، در پی حمله مسلحانه تروریستی در میدان نگهبانی محله خانه اصفهان، ۳ مدافع امنیت به نامهای اسماعیل چراغی، محسن حمیدی و محمد کریمی به‌شهادت رسیدند.

بر اساس احکام صادره صالح میرهاشمی بلطاقی فرزند سید کاظم متهم ردیف اول پرونده به اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح کلت کمری در معابر عمومی، تشکیل و اداره دسته و گروه مجرمانه به قصد برهم زدن امنیت کشور و اجتماع و تبانی منتهی به جرایم ضدامنیت داخلی و عضویت و همکاری با گروهک منافقین؛ مجید کاظمی شیخ شبانی فرزند محمدرضا متهم ردیف دوم پرونده به اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح کلاشینکف و عضویت در دسته‌جات و جمعیت غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور و اجتماع و تبانی منتهی به جرایم ضدامنیت داخلی؛ سعید یعقوبی کردسفلی فرزند کرمعلی متهم ردیف سوم پرونده به اتهام محاربه از طریق اقدام به کشیدن اسلحه و استفاده از کلت کمری، عضویت در دسته‌جات و جمعیت غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور و اجتماع و تبانی منتهی به جرایم ضدامنیت داخلی کشور به اعدام محکوم شدند.

فرجام خواهان ردیفهای اول تا سوم آقایان صالح میرهاشمی، مجید کاظمی شیخ شبانی و سعید یعقوبی کردسفلی از حیث عنوان اتهامی محاربه از طریق تیراندازی با سلاح گرم از نوع سلاح جنگی کلت کمری و کلاشینکف به سوی مأموران انتظامی و امنیتی که منجر به‌شهادت سه نفر شد قصد و نیت براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داشته و سرکردگی اغتشاش و آشوب را برعهده داشته‌اند و از طرف دیگر با گروهک تروریستی منافقین در ارتباط مستقیم بوده‌اند و از سرپل خط گرفته و مراتب را به دیگران نیز منتقل کرده بودند. هم‌چنین متهمان در اغتشاشات سال گذشته اماکن عمومی را به آتش کشیده و با ساخت کوکتل مولوتف و پرتاب آن به سمت مأموران و حریق عمدی ایجاد کرده و موجبات رعب و وحشت به همراه آورده‌اند. دیوان عالی کشور در ادامه دادنامه صادره آورده است: ضمن رد فرجام‌خواهی اجرای حکم اعدام تأیید و ابرام می‌شود.

 

بر اساس مستندات و هم‌چنین اقاریر صریح متهمان، این افراد با گروهک تروریستی منافقین در ارتباط بوده و اقدامات تروریستی خود را بر اساس دستورات گروهک منافقین انجام داده‌اند. متهم صالح میرهاشمی در رابطه با ارتباط خود با گروهک تروریستی منافقین عنوان کرده است «یک صفحه به نام بی‌باک به من پیام داد که حاضر به همکاری با ما هستید؟ که در ادامه من هم چندین نقطه را برای اطلاع منافقین شناسایی و ارسال کردم، از جمله حوزه علمیه لیمجیر، پایگاه سپاه در خانه اصفهان و پایگاه بسیج که از طریق تلگرام آدرس این اماکن را برای آنها ارسال و اعلام کردم که مسلح هستم».

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/373dd44e-f9f0-4deb-85d8-2457e987243e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات