728 x 90

گزارش سازمان حراست از قانون اساسی در ایالت بایرن در آلمان: رژیم ایران به جاسوسی علیه مخالفان ایرانی ادامه می‌دهد

سازمان حراست از قانون اساسی در ایالت بایرن در آلمان: رژیم ایران جاسوسی علیه مخالفان ایرانی
سازمان حراست از قانون اساسی در ایالت بایرن در آلمان: رژیم ایران جاسوسی علیه مخالفان ایرانی

شرکت‌های پوششی حکومتهای خطرآفرین مانند رژیم ایران در آلمان که شیوه‌های تهیه کالاهای مورد نظر خود را مدام تغییر می‌دهند تا از نظارت بگریزند و شرکتهای آلمانی و نهادهای علمی را گمراه کنند.

- رژیم ایران، کره شمالی، سوریه و پاکستان می‌کوشند زرادخانه تسلیحات متعارف خود را با تولید تسلیحات کشتار جمعی تکمیل کنند. چهار جزو این کشورها دسته‌بندی شده‌اند.

 

اداره حراست از قانون اساسی ایالت بایرن آلمان در گزارش سالآنهٔ سال ۲۰۱۸میلادی خود اعلام کرد، رژیم ایران در شمار حکومتهای خطر آفرینی قرار دارد که به‌دنبال تکنولوژی برای تسلیحات کشتار جمعی است.

در این گزارش همچنین آمده است که رژیم ایران به فعالیت‌های اطلاعاتی خود در آلمان و به جاسوسی علیه مخالفان ایرانی ادامه می‌دهد.

گزارش، می‌افزاید: رژیم ایران، کره شمالی، سوریه و پاکستان می‌کوشند زرادخانه تسلیحات متعارف خود را با تولید تسلیحات کشتار جمعی تکمیل کنند. این کشورها به‌عنوان کشورهای خطرآفرین مانند رژیم ایران در آلمان، شیوه‌های تهیه کالاهای مورد نظر خود را مدام تغییر می‌دهند تا از نظارت بگریزند و شرکتهای آلمانی و نهادهای علمی را گمراه کنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e222f9b6-bbbf-4b94-827f-6d44fb03155a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات