728 x 90

گزارش آسوشیتدپرس از حمله پلیس آلمان به مراکز تروریستی رژیم در بیش از ۵۰نقطه در آلمان

حمله پلیس به مراکز تروریستی رژیم در آلمان
حمله پلیس به مراکز تروریستی رژیم در آلمان

آسوشیتدپرس روز چهارشنبه ۳مرداد نوشت: آلمان حملاتی را انجام می‌دهد و گروهی را که متهم به ارتباط با رژیم ایران و حمایت از حزب‌الله هستند ممنوع می‌کند.

دولت آلمان روز چهارشنبه سازمانی را که متهم به پایگاه [افراط‌گرای اسلامی] رژیم ایران و حمایت از گروه شبه‌نظامی حزب‌الله لبنان است، ممنوع کرد. پلیس به ۵۳موقعیت در سراسر کشور از جمله یک مسجد برجسته در هامبورگ یورش برد.
ممنوعیت مرکز اسلامی هامبورگ یا IZH و پنج سازمان فرعی در سراسر آلمان به‌دنبال جست‌وجوهای ماه نوامبر انجام شد.

نانسی فایزر، وزیر کشور گفت امروز دستور ممنوعیت را صادر کردیم.
فایزر در بیانیه‌یی گفت که IZH «یک ایدئولوژی افراطی و توتالیتر را در آلمان ترویج می‌کند» در حالی که این سازمان و سازمانهای فرعی آن «هم‌چنین از تروریست‌های حزب‌الله حمایت می‌کنند و یهودی‌ستیزی را گسترش می‌دهند».
مسجد امام علی با کاشی‌های آبی متمایز در هامبورگ، برجسته‌ترین تأسیسات این گروه، از جمله املاکی بود که بامداد چهارشنبه توسط پلیس مورد حمله قرار گرفت. هم‌چنین حملاتی در برلین و شش ایالت دیگر آلمان صورت گرفت.

 

تلویزیون ARD آلمان در گزارشی از حمله پلیس این کشور به مراکز تروریستی رژیم گفت:

افسران پلیس به منطقه حمله کردند و در ساعت ۶ صبح به مسجد دسترسی پیدا کردند. محل، تفتیش و داراییها مصادره می‌شود. مرکز اسلامی هامبورگ برای مدت طولانی تحت‌نظر دفتر حفاظت از قانون اساسی بوده است. آخرین باری که یک حمله به آنجا انجام شد نوامبر گذشته بود. مقامات تصور می‌کنند که این نوعی گسترش رژیم آخوندی در تهران است.

وزیر کشور آلمان نانسی فزر fezer در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: وزارت کشور فدرال امروز مرکز اسلامی هامبورگ و سازمانهای زیرمجموعه آن در سراسر کشور را ممنوع کرد زیرا این مرکز یک سازمان افراط‌گرای اسلامی است که اهداف ضد قانون اساسی را دنبال می‌کند. سازمانهای فرعی ممنوع شده عبارتند از «آکادمی اسلامی آلمان»، «انجمن حامیان یک مسجد ایرانی-اسلامی در هامبورگ»، «مرکز فرهنگ اسلامی» در فرانکفورت، "انجمن اسلامی باواریا"در مونیخ و"مرکز اسلامی برلین که داراییهای آنها مصادره می‌شود. برای این منظور و برای روشن شدن سایر سازه‌های احتمالی، بر مبنای احکام دادگاه تفتیش در ۵۳ ملک مربوط به این مراکز در هامبورگ، برمن، برلین، نیدرزاکسن، مکلنبورگ-فورپومرن، هسن، نوردر این-وستفالن و بایرن از ساعات اولیه صبح انجام شده است (سایت وزیر کشور آلمان ۳ مرداد).

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/930ca151-e315-47f7-8d10-c6a37dca4148"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات