728 x 90

گاردین: مشاور امنیت ملی آمریکا، هدف قرار دادن رژیم ایران را رد نمی‌کند

جیک سالیوان
جیک سالیوان

گاردین روز ۱۵بهمن در گزارشی نوشت: جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا پس از حمله به ۸۵سایت در عراق و سوریه، هدف قرار دادن رژیم ایران را رد نمی‌کند. 

مشاور امنیت ملی کاخ‌سفید روز یکشنبه هشدار داد که حملات هوایی آمریکا به شبه‌نظامیان مورد حمایت رژیم ایران در خاورمیانه تنها آغاز یک پاسخ پایدار بود، در حالی که او از رد حملات به خاک ایران خودداری کرد.
جیک سولیوان گفت حملات جمعه شب به ۸۵هدف در عراق و سوریه، که به‌عنوان انتقام از کشته شدن سه سرباز آمریکایی طراحی شده بود، آغاز پاسخ ما بود، نه پایان، و... گام های بیشتری وجود خواهد داشت، برخی دیده می‌شوند. برخی شاید دیده نشده باشند، همه در تلاش برای ارسال یک پیام بسیار روشن است که وقتی نیروهای آمریکایی مورد حمله قرار می‌گیرند، وقتی آمریکایی‌ها کشته می‌شوند، ما پاسخ خواهیم داد و قاطعانه پاسخ خواهیم داد».

سالیوان یک روز پس از حملات هوایی مجزای شبانه ایالات متحده و بریتانیا علیه اهداف حوثی در یمن، در شبکه ان.بی.سی ۳بار فرصت داشت حملات به خود ایران را رد کند ولی امتناع کرد، که می‌تواند تشدید بزرگی باشد که ایالات متحده تاکنون مصمم به اجتناب از آن بوده است... .

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/014f1caf-2b7f-4194-b624-6ffc4ea2b347"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات