728 x 90

کیهان خامنه‌ای: پوست خربزه زیر پای روحانی

آخوند حسن روحانی
آخوند حسن روحانی

به‌دنبال حرفهای روحانی در جلسه کابینه‌اش در روز چهارشنبه راجع به واسطه‌گری اروپا برای بازگشت آمریکا به برجام، کیهان خامنه‌ای، ضمن مسخره کردن رئیس‌جمهور ارتجاع نوشت: وقتی تبدیل شدن ۱+۴ به ۱+۵ برای روحانی یک گام مهم تلقی می‌شود، این چیزی جز پوست‌خربزه زیر پای رئیس‌جمهور نیست. نشان به آن نشان که وقتی ترامپ از برجام خارج شد، روحانی گفت مزاحم رفت و ما برجام را با ۱+۴ ادامه می‌دهیم. حالا چطور اضافه شدن مزاحم به یک گروه، گام مهم تلقی می‌شود؟!

روزنامه مردم‌سالاری از باند روحانی نیز با سرخوردگی از ترکیدن بادکنک مذاکره در نیویورک می‌نویسد: ناظران با دقت در انتظار رویدادی غافلگیرکننده در نیویورک بودند، همان رویدادی که مکرون به آن اشاره می‌کرد، رویدادی که تحولات جدیدی را در موضوع درگیری با نظام ایران سبب ساز شود، اما چنین اتفاقی نیفتاد.

 

در این میان برخی از منابع حکومتی، از خبر یک مانور۲۴ساعته برای انتقال فرماندهان آمریکایی از پایگاه العدید قطر به مقری در کارولینا، به وحشت افتاده‌اند.

روزنامه حکومتی آرمان می‌نویسد: باید منتظر پیامدهای خطرناک این تصمیم شد؛ چرا که این اقدام می‌تواند به این معنا باشد که قرار است در منطقه درگیری نظامی صورت بگیرد و آمریکایی‌ها به‌دنبال آن هستند تا از تیررس خارج شوند. خروج کامل از پایگاه العدید، پیام خوشایندی از منظر نظامی ندارد و حتی می‌تواند مخابره کننده پیام‌های معنادار باشد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/111c3f2e-8c5b-4abe-878e-38f3d74890bc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات