728 x 90

کوتاه‌آمدن و زهر خوردن رژیم و صرفنظر کردن از حمله به اسراییل

موشکی رژیم ایران
موشکی رژیم ایران

عادلی سفیر سابق رژیم در انگلستان، کانادا و ژاپن گفت: هدف ترور هنیه کشیدن پای نظام ایران به یک جنگ مستقیم است. این ماجرا به نفع نتانیاهو تمام می‌شود و باعث شکست احتمالی دموکراتها و پیروزی احتمالی ترامپ می‌شود.

وی افزود: اگر در دام این بازی بیفتیم آن وقت است که منافع سرشاری برای نتانیاهو، مخالفان فلسطین، تندروهای روسیه، گروه‌های تندروی ضد سیاست خارجی متوازن و رقبای ما سرازیر خواهد شد (خبرگزاری حکومتی انتخاب ۱۹مرداد).

خبرگزاری حکومتی انتخاب روز ۱۹مرداد هم‌چنین نوشت: خودداری نظام از انتقامش از اسراییل در ازای آتش‌بس در غزه می‌تواند یک پیروزی و موفقیت چشم‌گیر برای تهران باشد.

این منبع افزود: این اتفاق بر اعتبار و محبوبیت ایران در فلسطین و همه کشورهای اسلامی خواهد افزود. با این کار، پایان تجاوز اسراییل به غزه به نام ایران ثبت خواهد شد!

 

یک کارشناس سیاسی رژیم آخوندی در مصاحبه با سایت جماران (۱۸ مرداد ۱۴۰۳) گفت: عملیات موشکی؛ پاسخ مناسبی برای تلافی ضربه اطلاعاتی از دشمن نیست. با چند اقدام ساده حفاظتی می‌توانستیم از جان اسماعیل هنیه محافظت کنیم. دشمن در ترور هنیه سهم ۱۰ درصدی داشت؛ ۹۰ درصد سهل‌انگاری کردیم.

این‌که ما بگوییم مثلاً با یک کار موشکی می‌شود یک کار اطلاعاتی را جواب داد، چنین نیست. این چیزی است که حتی بچه ۱۵ساله هم متوجه می‌شود که محل استقرار او، جای امنی نبوده است. شما ایشان را در یک‌جایی گذاشتید که با یک تیم نیمه‌حرفه‌یی هم می‌شد بزنند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/23b8c635-53d8-466c-ab6f-2565befd15b8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات